قیمت شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین موتور

قیمت جدید لاماری ایما اعلام شد؛ ۲۴۲ میلیون تومان افزایش

قیمت جدید کراس اوور چینی لاماری ایما برای مرداد 1403 مشخص شد. آرین موتور تصمیم به افزایش چشمگیر قیمت این شاسی بلند مونتاژی گرفته است.

با ورود به مرداد ماه 1403، آرین موتور قیمت جدید کراس اوور مونتاژی پرطرفدار خود لاماری ایما را اعلام کرد. متقاضیان این خودرو حالا باید بالغ بر 200 میلیون تومان بیشتر برای خرید آن پرداخت کنند.

اعلام رسمی قیمت جدید کراس اوور لاماری ایما

قیمت شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین موتور

لاماری ایما پیش از این با قیمت 1 میلیارد و 431 میلیون تومان از درب کارخانه به مشتریان به فروش می‌رسید. بنا به شرایط فروش این شاسی بلند مونتاژی در مرداد 1403، حالا با قیمت 1 میلیارد و 673 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت کراس اوور مجبوب آرین خودرو افزایش 242 میلیون تومانی یا به عبارتی دیگر، 17 درصد را تجربه کرد.

لاماری ایما که از سال 1401 وارد خط مونتاژ آرین پارس موتور شد، به طراحی به‌روز و جوان‌پسند خود شناخته می‌شود. در واقع همین طراحی که از جهاتی هم به لامبورگینی اوروس و برخی دیگر از اس یو وی‌های روز دنیا شباهت دارد، باعث سروصدای این کراس اوور در اخبار خودرو شد. لاماری ایما در اصل فورتینگ T5 ایوو نام دارد و محصول دانگ فنگ، خودروساز چینی شناخته‌شده در ایران است.

لاماری زیر کاپوت خود یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که می‌تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این پیشرانه به‌وسیله یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تَر به محور جلو هدایت می‌شود. سقف سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است و با اتکا به موتور 195 اسب بخاری آن باید بتوان ظرف 9.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب گرفت.

آرین پارس موتور در پی بازخورد مثبت نسبت به لاماری ایما در بازار ایران، عرضه لاماری ایما هیبرید و حتی لاماری ایما برقی را در دستور کار قرار داده است. همچنین اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره هم به‌واسطه آرین موتور، شرکتی که در ابتدا به‌عنوان نماینده محصولات میتسوبیشی شناخته می‌شد، به ایران راه پیدا می‌کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*