کارت های حافظه microSD سامسونگ

سری جدید کارت های حافظه microSD سامسونگ به بازار عرضه شد

کارت های حافظه microSD سامسونگ شامل سری جدید PRO Plus و EVO Plus با ظرفیت یک ترابایت به بازارهای جهانی عرضه شدند.

شرکت سامسونگ که به عنوان رهبر جهانی فناوری حافظه‌های پیشرفته شناخته می‌شود، اعلام کرد سری جدید کارت های حافظه microSD یک ترابایتی این شرکت شامل PRO Plus و EVO Plus به بازارهای جهانی عرضه شدند.

معرفی سری جدید کارت های حافظه microSD سامسونگ

کارت‌های PRO Plus و EVO Plus به فناوری V-NAND نسل هشتم سامسونگ مجهز شدند که با عملکرد ارتقا پیدا کرده و ظرفیت بالای خود می‌توانند به خوبی به نیازهای تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان به فناوری پاسخ دهند. سری جدید کارت های حافظه microSD سامسونگ برای افرادی که نیازمند انتقال سریع فایل‌ها و ذخیره‌سازی در دستگاه‌های خود هستند، یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

هانگو سون، معاون تیم محصول حافظه شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندانی به فناوری برای ذخیره‌سازی داده‌هایی که نیازمند به عملکرد بالا و ظرفیت زیاد هستند، همواره از دستگاه‌های قابل حمل مانند گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های بازی دستی استفاده می‌کنند. در همین راستا کارت‌های حافظه microSD جدید PRO Plus و EVO Plus به خوبی می‌توانند به نیاز ذخیره‌سازی حجم بالای داده‌های باکیفیت به روشی مطمئن و ایمن پاسخ دهند.

ظرفیت بیشتر

سامسونگ ظرفیت ذخیره‌سازی کارت‌های حافظه PRO Plus و EVO Plus را افزایش داده تا کاربران به گزینه‌های پرظرفیت در حد ترابایت که در دستگاه‌های SSD مورد استفاده قرار می‌گیرد، دسترسی داشته باشند. کاربران با ظرفیت یک ترابایت قادر به ذخیره‌سازی بیش از 400 هزار تصویر 4K UHD به اندازه 2.3 مگابایت یا بیش از 45 بازی کنسولی حدودا 20 گیگابایتی خواهند بود.

کارت های حافظه microSD سامسونگ

همچنین سامسونگ با ارتقا ظرفیت این کارت های حافظه باعث شده تا دستگاه‌های روزمره قابل حمل نظیر گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های اکشن، پهپادها و کنسول‌های بازی دستی به امکانات جدیدی مجهز شوند. کارت های حافظه سری PRO Plus و EVO Plus گزینه‌های ذخیره‌سازی متنوعی شامل 128، 256، 512 و یک ترابایت را به همراه دارند. البته مدل EVO Plus در ظرفیت 64 گیگابایت نیز قابل سفارش است.

عملکرد ارتقا یافته

کاربران با کارت حافظه PRO Plus می‌توانند حجم بالایی از انواع محتوای باکیفیت را ذخیره کرده و همچنین در جریان کارها نیز عملکرد فوق‌العاده روانی را تجربه کنند. سامسونگ این کارت حافظه را با گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 گیگابایت تا یک ترابایتی و سرعت خواندن ترتیبی تا 180 مگابایت‌برثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی تا 130 مگابایت‌برثانیه روانه بازار کرده کرده عملکردی استثنایی و قابل اتکایی را به همراه دارد.

همچنین کارت حافظه PRO Plus برای بارگذاری سریع و فعالیت‌های مولتی تسکینگ نیز به کلاس سرعت U3 (UHS Speed Class 3) و کلاس سرعت V30 (Video Speed Class 30) برای ویدیوهای با کیفیت 4K UHD با عملکرد اپلیکیشن A2 مجهز شده است. کاربران با این ویژگی‌ها دیگر برای ذخیره‌سازی و سازماندهی محتوای خود نگرانی نخواهند داشت و بیشتر باید روی ساخت محتوای خود تمرکز کنند.

کاربران برای کارهای روزمره می‌توانند از کارت حافظه EVO Plus استفاده کنند که از ویژگی کارت حافظه EVO Plus بهره می‌برد و باعث ارتقا ذخیره داده‌ها و دستگاه‌ها خواهد شد. این کارت حافظه به کلاس سرعت U3 (UHS Speed Class 3) و کلاس سرعت V30 (Video Speed Class 30) برای ویدیوهای با کیفیت 4K UHD نیز مجهز شده تا امکان بارگذاری و مولتی تسکینگ روانی را برای کاربران به همراه داشته باشد. مدل 64 گیگابایتی EVO Plus نیز از کلاس سرعت UHS Speed Class 1 (U1) و کلاس سرعت ویدیویی Video Speed Class 10 (V10) و عملکرد اپلیکیشن A1 بهره می‌برد.

بهینه‌سازی حداکثری مصرف انرژی

سامسونگ برای کارت حافظه 1 ترابایتی microSD جدید خود از فناوری پردازش 28 نانومتری استفاده کرده که نسبت به نسل قبلی فناوری 55 نانومتری می‌تواند انرژی کمتری را مصرف کند. از این رو عمر باتری دستگاه کاربران نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کارت های حافظه microSD سامسونگ

کارت‌های حافظه یک ترابایتی PRO Plus و EVO Plus از موتور 2 کیلوبایتی با قابلیت تصحیح خطا (ECC) و بررسی برابری کم تراکم (LDPC) بهره می‌برند که باعث دوام بیشتر برای تعداد چرخه‌های نوشتن و پاک کردن بالاتر می‌شود. در واقع این قابلیت‌ها باعث تضمین ذخیره‌سازی امن‌تر داده‌ها در طولانی مدت خواهد شد.

دوام بالا برای نگهداری ایمن اطلاعات

سری جدید کارت های حافظه microSD سامسونگ دارای دوام بسیار بالایی هستند، تست‌های گسترده‌ای را پشت‌سر گذاشتند و در شش حوزه نیز موفق به دستیابی به رتبه‌های بالای قابلیت اطمینان شدند. سامسونگ این کارت‌ها را در شرایط سخت به شکل گسترده مورد تست قرار داده تا بتوانند در برابر محیط‌های چالش برانگیز و همچنین در برابر آب، دمای بالا، اشعه ایکس و میدان مغناطیسی مقاوم باشند.

کارت‌های حافظه PRO Plus و EVO Plus آزمایش‌های گسترده را برای اثبات داوم خود پشت‌سر گذاشتند و در برابر ضربه و سایش نیز کاملا مقاوم هستند که چنین ویژگی‌هایی آنها را به یک گزینه ایده‌آل برای تولیدکنندگانی که به شرایط چالش‌برانگیز علاقه‌دارند، تبدیل می‌کند.

سازگار با انواع دستگاه‌ها

حافظه‌های PRO Plus و EVO Plus با انواع دستگاه‌ها نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی دستی اندرویدی سازگار بوده و به شکل امن می‌توانند داده‌های کاربران را ذخیره کنند. ضمن اینکه با دستگاه‌هایی چون دوربین‌های اکشن یا پهپادها که از آنها در محیط‌های دشوار استفاده می‌شود نیز برای ایجاد، ویرایش و ذخیره‌داده از سازگاری بالایی برخوردارند.

سامسونگ از ماه جولای 2024 فرایند عرضه مدل‌های یک ترابایتی این کارت‌های حافظه را آغاز کرده است که قیمت پیشنهادی فروش کارت حافظه PRO Plus برای مدل 128 گیگابایتی از 24.99 دلار و برای یک ترابایتی تا 153.99 شروع می‌شود. قیمت پیشنهادی فروش کارت حافظه EVO Plus نیز برای مدل 64 گیگابایتی از 12.99 دلار و برای مدل یک ترابایتی نیز از 131.99 دلار آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی کارت های حافظه microSD سامسونگ

رابط کاربریUHS
مدلPRO PlusEVO Plus
سخت‌افزارظرفیت1TB512GB256GB128GB1TB512GB256GB128GB64GB
عملکردخواندن ترتیبیUp to 180 MB/sUp to 160MB/s
نوشتن ترتیبیUp to 130 MB/sUp to 120MB/sUp to 60MB/sUp to 20MB/s
کلاس سرعتU3, V30, A2, Class 10U1, V10, A1, Class 10
گواهی‌نامه‌هاFCC (IC), CE (UKCA), VCCI, RCM
وارانتیوارانتی محدود 10 ساله
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*