نگرانی نسبت به شکست همستر کمبات

ریزش شدید ارزش توکن های تلگرامی؛ آیا همستر کمبات هم شکست خواهد خورد؟

عملکرد توکن های تلگرامی لیست شده طی چند وقت اخیر، عده بسیاری را نسبت به شکست توکن بازی همستر کمبات (Hamster Kombat) نگران کرده است.

همستر کمبات، بازی تلگرامی جدیدی که بعد از سروصدای آغاز فروش توکن نات کوین راه‌اندازی شد، بهار گذشته به پدیده‌ای در اقصی نقاط جهان، خصوصاً ایران تبدیل شد. به دنبال همین انواع و اقسام بازی‌های مشابه با وعده درآمدزایی برای کاربران از راه رسیدند و موجی از کاربران را به سمت خود کشیدند که فعالانه همه این بازی‌ها را پیگیری می‌کردند. با وجود این، به دنبال ریزش شدید ارزش توکن برخی از بازی‌های تلگرامی که لیست شده‌اند، شبک و شبهه‌هایی نسبت به موفقیت همستر کامبت، سرآمد همه آن‌ها به وجود آمده است.

نگرانی نسبت به شکست همستر کمبات

توکن‌های پیکسل ورس، نات کوین و آواکوین رسماً لیست شدند، ولی چشم‌انداز روشنی را از آینده توکن های تلگرامی ناامیدکننده نشان نداده‌اند. به‌عنوان مثال، نات کوین که لیست شدن آن به ماه مه بر می‌گردد، 55.8 درصد افت در ارزش خود را تجربه کرده و حالا 0.012 دلار ارزش‌گذاری شده است. همچنین ارزش بازار این توکن که پیش‌تر 2.5 میلیارد دلار بود، سقوطی چشمگیر به 1.32 میلیارد دلار را تجربه کرد. توکن پیکسل ورس با عنوان PIXFI با کاهش 70 درصدی نسبت به اوج ارزش خود در ماه جاری میلادی، حالا با قیمت 0.030 دلار در دسترس قرار دارد. ارزش بازار آن هم به 160 میلیون دلار افت پیدا کرده است.

کاهش ارزش توکن نات کوین و پیکسل ورس

حالا این نگرانی وجود دارد که همستر کمبات به‌عنوان پرکاربرترین بازی تلگرامی کریپتویی هم با شکست مواجه شود. تاریخ لیست شدن همستر کمبات به‌صورت دقیق مشخص نیست و شنیده‌های ضد و نقیضی درباره آن به گوش می‌رسد، ولی انتظار می‌رود حداکثر تا انتهای سال 2024 در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال رسماً لیست شود و برای خرید و فروش در دسترس قرار بگیرد. باید دید که تیم توسعه‌دهنده پشت این بازی تلگرامی با در پیش گرفتن چه استراتژی‌هایی، مانع از دچار شدن توکن آن به سرنوشت بقیه توکن های تلگرامی می‌شوند.

همستر کمبات به 300 میلیون کاربر دست پیدا کرده است و در مقطع کنونی 50 میلیون کاربر روزانه در آن فعالیت می‌کنند. در همین مدت هم موفق شده است جامعه فعالی را تشکیل بدهد که روزانه اخبار و احوالاتش را از کانال یوتیوب و تلگرام آن دنبال می‌کنند. کانال‌های همستر کمبات در یوتیوب و تلگرام به ترتیب حدود 35 میلیون و 53 میلیون عضو دارند.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی:
آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*