نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو

نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو با این مشخصات فنی و آپشن‌ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ

با انتشار کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو توسط این شرکت، مشخصات فنی و امکانات این خودرو وارداتی مشخص شده است.

شرکت پارس خودرو با نمایش نسخه بنزینی نیسان سیلفی وارداتی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، از قصد خود برای واردات این محصول به ایران خبر داد. حال و در جدیدترین اخبار خودرو، این زیرمجموعه سایپا، تصاویر، اطلاعات و کاتالوگ این سدان ژاپنی را در سایت خود نشر داده، موضوعی که می‌تواند نشانه‌ای بر عرضه این محصول از طریق سامانه یکپارچه در آینده نزدیک باشد.

مشخصات فنی و امکانات نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو

انتخاب نیسان سیلفی برای واردات به ایران توسط پارس خودرو در شرایطی رخ داده که نامی خودرو نیز در حال حاضر همین محصول را به ایران وارد و عرضه می‌کند.

با وجود این نیسان سیلفی نامی خودرو نسخه هیبریدی این محصول است و نسخه‌ای که پارس خودرو قصد واردات آن به ایران را دارد نسخه بنزینی است. نسخه بنزینی از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 133 اسب بخار قدرت و 159 نیوتن‌متر گشتاور برخوردار است که نیروی تولید شده توسط آن را، یک جعبه‌دنده CVT به چرخ‌های جلو خودرو می‌رساند.

در مقایسه باید گفت، نیسان سیلفی هیبریدی نامی خودرو، از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی ژنراتوری با نام e-power برخوردار است که حداکثر توان آن به 136 اسب بخار قدرت و 330 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. در این نسخه، یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی نیز وجود دارد که البته کارکرد آن، شارژ کردن باتری‌های خودرو است.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، نیسان سیلفی پارس خودرو از مواردی مانند شش ایربگ، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل کشش، ترمز پارک برقی، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، سنسور نور، پاور ویندوز و غیره برخوردار است.

کاتالوگ نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو

گفتنی است، نیسان سیلفی که در حال حاضر در نسل چهارم خود است، نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 توسط شرکت ژاپنی معرفی شد. جالب است که این خودرو در عموم بازارهای جهانی با نام سنترا عرضه می‌شود و نام سیلفی فقط در چین به آن اطلاق می‌شود.

سیلفی از پلتفرم CMF-CD رنو-نیسان استفاده می‌کند که در خودروهای دیگری از جمله رنو مگان، نیسان قشقایی و میتسوبیشی اوتلندر نیز به کار رفته است.

همچنین بخوانید:
شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید با کوشا خودرو به ایران می‌آید + مشخصات و قیمت کیا سلتوس توربو کوشا خودرو ؛ کراس اور درجه یک کره‌ای خودروهای فرسوده و پرمصرف بلای جان ایران؛ مصرف بنزین داخلی ۳ برابر استاندارد جهانی با دلایل محبوبیت خودروهای پلاگین هیبریدی در بازار آشنا شوید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*