نسل جدید چری تیگو 8 پلاس معرفی شد

تصاویر نسل جدید چری تیگو 8 پلاس منتشر شد

تصاویر رسمی نسل جدید چری تیگو 8 پلاس رسما منتشر شده و حاکی از این است که این محصول شباهت زیادی به نسخه رونمایی شده در نمایشگاه خودرو پکن امسال دارد.

در جدیدترین اخبار خودرو، تصاویری از نسل جدید چری تیگو 8 پلاس منتشر شده که شباهت این خودرو به نسخه رونمایی شده در نمایشگاه خودرو پکن 2024 را نشان می‌دهد.

مشخصات و طراحی نسل جدید چری تیگو 8 پلاس

در نمای جلو چری تیگو 8 پلاس، یک جلوپنجره کرومی با سلول‌های الماسی دیده می‌شود. دیلایت‌های ال‌ای‌دی به شکل حرف V انگلیسی دقیقا زیر خط کاپوت خودرو قرار دارند و چراغ‌های جلو نیز با سپر ادغام شده‌اند.

نمای عقب تیگو 8 پلاس

در طراحی نمای عقب، یک نوار نوری سرتاسری، لوگو چری و چراغ خطر در زیر اسپویلر به چشم می‌خورند. سیستم تعلیق مستقل برای محور عقب و سیستم اگزوز دوگانه نیز در همین بخش قابل رویت هستند.

از دیگر ویژگی‌های طراحی ظاهر تیگو 8 پلاس باید به چرخ‌های کرومی چندپره، دستگیره‌های درب جمع‌شونده، ستون‌های تیره‌شده در طرفین و استفاده از یک قاب پلاستیکی به رنگ خاکستری مات در بخش پایینی بدنه اشاره کرد.

تیگو 8 پلاس

ابعاد این خودرو به ترتیب برابر با 4.71 متر طول، 1.86 متر عرض و 1.74 متر ارتفاع است. فاصله محوری خودرو نیز به 2.71 متر می‌رسد.

تیگو 8 پلاس در دو نسخه مختلف عرضه می‌‌شود که نسخه ضعیف‌تر با موتور 1.6 لیتری 197 اسب بخاری و گیربکس هفت سرعته دستی و نسخه قدرتمندتر با موتور 2 لیتری 254 اسب بخاری و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک روانه بازار می‌شوند. همچنین این محصول دو نسخه 5 و 7 نفره خواهد داشت.

داخل کابین تیگو 8 پلاس

در پایان شما را به مطالعه مطالب معرفی و بررسی تیگو 9 و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبریدی دعوت می‌کنیم که توسط تیم خودرو گجت نیوز تهیه شده‌اند.

ویدیو مرتبط:
حتما بخوانید:
کاتالوگ رووی eRX5، شاسی بلند جذاب پارس خودرو منتشر شد + مشخصات فنی و آپشن ها شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید با کوشا خودرو به ایران می‌آید + مشخصات و قیمت کیا سلتوس توربو کوشا خودرو ؛ کراس اور درجه یک کره‌ای خودروهای فرسوده و پرمصرف بلای جان ایران؛ مصرف بنزین داخلی ۳ برابر استاندارد جهانی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*