الماس خودرو نامی واردکننده جدید خودروهای تویوتا

الماس خودرو نامی هم واردکننده تویوتا شد

بعد از معین خودرو، برساوش و آریاک کار، حالا شرکت الماس خودرو نامی به‌عنوان واردکننده جدید محصولات تویوتا به ایران معرفی شده است.

از زمان آزادسازی مجدد واردات خودرو تا به اینجا شرکت‌های متعددی برای عرضه محصولات تویوتا در کشور قدم برداشته‌اند؛ از خودروساز داخلی سایپا تا معین خودرو و برساوش. حالا جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند که شرکت دیگری هم اقدام به واردات محصولات تویوتا به ایران می‌کند تا تنوع خودروهای این خودروساز بزرگ ژاپنی در بازار کشور هرچه بیشتر شود.

واردات خودروهای تویوتا توسط الماس خودرو نامی

الماس خودرو نامی واردکننده جدید خودروهای تویوتا

نامی خودرو پیش‌تر از واردات چند خودرو از نیسان خبر داده بود. نیسان کیکس نامی خودرو، نیسان ایکس تریل نامی خودرو و همچنین نیسان سیلفی نامی خودرو در نمایشگاه خودرو تهران یا همان اتو اکسپو تهران 1402 به نمایش گذاشته شدند و در دستور کار نامی خودرو برای عرضه در بازار ایران قرار گرفتند. از این پس شرکتی تحت عنوان الماس خودرو نامی به‌عنوان زیرمجموعه نامی خودرو هم واردات محصولات تویوتا را بر عهده می‌گیرد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، جزئیات زیادی درباره الماس خودرو نامی از جمله محصولات مورد نظر آن برای واردات در دسترس نیست. با وجود این، به نظر می‌رسد مراکز خدمات پس از فروش نامی خودرو در تهران، مشهد، تبریز، شیراز، گرگان و آمل از محصولات وارداتی الماس خودرو نامی هم پشتیبانی خواهند کرد. این یعنی در حال حاضر مراکزی وابسته به الماس خودرو نامی دست کم در 6 نقطه از کشور در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

جالب است بدانید که در گذشته چندین شرکت با نام الماس خودرو در بازار خودرو ایران فعالیت کردند که از قضا خیلی از آن‌ها نتوانستند کارنامه قابل اعتمادی از خود به جا بگذارند و حتی با شکایت و برخورد قانونی مواجه شدند. شروع به کار شرکتی با نام الماس خودرو نامی به‌عنوان زیرمجموعه نامی خودرو می‌تواند روی برداشت اولیه مشتریان نسبت به آن تاثیر بگذارد. باید منتظر ماند و دید که عوامل این شرکت چه تدبیری برای این موضوع می‌اندیشند.

در مقطع کنونی معین خودرو، برساوش و آریاک کار خودروهایی از تویوتا نظیر کرولا و لوین را در سامانه یکپارچه عرضه می‌کنند. چند هفته قبل خبر واردات تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به گوش رسید. این خودروساز داخلی پس از کش و قوس‌های فراوان، مجوز استاندارد مدل‌های 2023 و 2024 این سدان ژاپنی را کسب کرد تا فرایند وارداتشان را شروع کند. در پی آن هم مشخصات فنی و امکانات کرولا هیبرید وارداتی سایپا منتشر شد.

در گجت نیوز بخوانید:
نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو با این مشخصات فنی و آپشن‌ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید با کوشا خودرو به ایران می‌آید + مشخصات و قیمت کیا سلتوس توربو کوشا خودرو ؛ کراس اور درجه یک کره‌ای بازار خودرو ایران همچنان در کما؛ ریزش قیمت‌ها در بازار بی خریدار