نیسان فرانتیر 2025 با طراحی و امکانات جدید معرفی شد

کمپانی نیسان (Nissan)، از نسخه جدید و فیس لیفت شده پیکاپ سایز متوسط فرانتیر 2025 با پیشرانه قدرتمند و امکانات بالا رونمایی کرد.

پیکاپ فرانتیر، یکی از نام آشناترین محصولات برند ژاپنی نیسان در بازار جهانی و مخصوصا آمریکا است که از سال ۱۹۹۷ میلادی تاکنون در سه نسل متفاوت تولید و به بازار عرضه شده است. به‌تازگی نیسان تصمیم به عرضه نسخه جدید فرانتیر با چهره جدید، تیپ اصلاح شده و تجهیزات بالا گرفته است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی پیکاپ نیسان فرانتیر 2025 می‌پردازیم.

نیسان فرانتیر 2025؛ پیکاپ همه فن حریف ژاپنی

نیسان فرانتیر 2025

چهره جدید Frontier، با تریم پلاستیکی مشکی سپر که به سمت جلو کشیده شده جسورتر شده است. جلوپنجره این خودرو اکنون تغییر کرده و حالا در گوشه‌های پایینی که به روکش پلاستیکی روی سپر متصل شده، حالتی مستطیل شکل پیدا کرده است. این ظاهر تداعی کننده نیسان روگ Rock Creek است.

همچنین از بالای جلوپنجره نوشته “FRONTIER” حذف شده و مدل‌ Pro-X و Pro-4X Frontier از لایه جدیدی از تزئینات مشکی در درب عقب بهره‌مند شده‌اند. برای این نسخه‌های آفرود همچنین رینگ‌های 17 اینچی جدیدی هم در نظر گرفته شده است درحالی‌که تمام نسخه‌های فرونتیر در داخل از تریم جدیدی بهره‌مند شده‌اند. رنگ جدیدی که نیسان برای پیکاپ جدید خود در نظر گرفته Afterburn Orange (نارنجی آتشین) است.

مشخصات فنی Nissan Frontier 2025

نمای جانبی نیسان فرانتیر 2025

نیسان خط تولید Frontier را برای سال 2025 سازماندهی مجدد کرده است، با پیکربندی کابین خدمه و شاسی بلند که اکنون در تریم های SV، Pro-4X و SL موجود است. ظرفیت یدک کشی در تمام نسخه‌های فرونتیر ۲۲۵ کیلوگرم افزایش پیدا کرده و بسته به تیپ و تجهیزات، حداکثر به ۳۲۴۰ کیلوگرم می‌رسد.

در حال حاضر نیسان هیچ اشاره‌ای به ایجاد تغییری در قوای محرکه نیسان فرانتیر 2025 نکرده است که این یعنی این پیکاپ سایز متوسط همچنان با همان پیشرانه ۳.۸ لیتری V6 ارائه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. مجموع این توان توسط گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ فرانتیر منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ ژاپنی فرانتیر

نمای داشبورد نیسان فرانتیر 2025

از مجموع آپشن های فرانتیر مدل ۲۰۲۵ می‌توان به نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی لمسی با قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کول باکس، دوربین 360 درجه، گرم‌کن و سردکن صندلی جلو، سنسورهای نور و باران، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو و عقب، سنسور نقاط کور، هشدار تغییر لاین، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

نیسان می‌گوید Frontier اواخر تابستان امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شود و قیمت آن نزدیک‌تر به تاریخ فروش اعلام می‌شود. احتمالا مدل 2025 به نسبت نسخه پایه ۳۲ هزار دلاری مدل قبلی افزایش داشته باشد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
نیسان مورانو ۲۰۲۵؛ هرآنچه که باید از نسل جدید شاسی بلند جذاب ژاپنی بدانیم نیسان سانی ۲۰۲۳، سدان اقتصادی ژاپنی وارد کشور شد آریا نیسمو، نسخه اسپرت کراس اوور نیسان با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*