اکستریم TXL

با طراحی بیرونی و داخلی اکستریم TXL آشنا شوید

اکستریم TXL به عنوان یک کراس اوور لوکس 5 نفره به‌زودی روانه بازار ایران می‌شود. در ادامه با جزئیات طراحی بیرونی و داخلی Xtrim TXL آشنا می‌شویم.

برند اکستریم در آستانه یک سالگی حضورش در بازار ایران قصد دارد اکستریم TXL را به بازار ایران معرفی کند. کراس اوری لوکس و 5 نفره که تجربه رانندگی شهری را در عالی‌ترین سطح به ارمغان می‌آورد. در ادامه با جزئیات طراحی بیرونی و داخلی اکستریم تی ایکس ال آشنا می‌شویم.

جزئیات طراحی اکستریم TXL

نسل اول اکستریم TXL در سال 2021 پا به جهان خودرو گذاشت و در سال 2022 با نسخه‌ای تکامل‌یافته‌تر جای پای خود را در میان کراس اورهای شهری لوکس محکم جهان محکم کرد. حالا، در سال 2024، نسل سوم این خودرو قرار است به بازار ایران عرضه شود. 

ظاهر کلاسیک، ظرافت و نوآوری را در هم می‌آمیزد

اکستریم TXL

TXL نمونه‌ای از زیبایی‌شناسی جاودانه است و عناصر طراحی کلاسیک را با نوآوری معاصر ترکیب می‌کند. کانسپت طراحی بیرونی بر ایجاد یک خط کمر بی پایان تمرکز دارد، ویژگی مشخصی که حس روانی و حرکت را به نمایه خودرو اضافه می‌کند. مرزهای طرح با دقت طراحی شده‌اند تا سادگی و یکنواختی را به نمایش بگذارند و اطمینان حاصل شود که هر خط و طرح در خدمت یک هدف است.

اکستریم TXL

جلوپنجره جلو از سبک پنج بنر تک لایه به جلوپنجره دو لایه پیچیده تغییر می‌کند و ظاهر جسورانه و مطمئن خودرو را تقویت می‌کند. این تغییرات ظریف و در عین حال قابل توجه هستند و جذابیت کلاسیک را حفظ می‌کنند و در عین حال گرایش‌های طراحی مدرن را در بر می‌گیرند.

فضای داخلی مجلل جدید، بهشتی از راحتی و فناوری ایجاد می‌کند

XTRIM داخل TXLرا به تجربه رانندگی با سطح جدیدی از تجمل و پیچیدگی ارتقا داده است. فضای داخلی باز طراحی شده دارای صندلی‌های چرمی از جنس NAPPA است که با عملکردهای ماساژ، گرمایش و تهویه یکپارچه، نهایت راحتی را فراهم می‌‌کند. این توجه به جزئیات تضمین می‌کند که هر سفری لذت‌بخش است؛ چه یک رفت و آمد کوتاه باشد یا یک سفر کاری طولانی.

اکستریم TXL

پیشرفت‌های فناوری در TXL به همان اندازه چشمگیر است. این خودرو مجهز به صفحه نمایش دوگانه خمیده فوق‌العاده بزرگ 24.6 اینچی است که از پلتفرم Qualcomm Snapdragon 8155 پشتیبانی می‌کند. این تنظیمات نه‌تنها نمای گسترده‌ای را ارائه می‌دهد، بلکه از تعامل صوتی هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند و اتصال و کنترل را برای رانندگان آسان‌تر می‌کند. سیستم 23 بلندگوی iFlytek با کاهش صدای فعال ENC یک تجربه صوتی فراگیر را ایجاد می‌کند و کابین را به یک سالن کنسرت روی چرخ تبدیل می‌کند.

اکستریم TXL

طراحی جدید کنسول وسط، با قابلیت تعویض دنده دستی، فضا را به حداکثر می‌رساند و به زیبایی مدرن خودرو می‌افزاید.  علاوه بر این، صندلی‌‌های اصلی و راننده هم‌اکنون با کنترل‌‌های برقی قابل تنظیم که در دستگیره‌های در تعبیه شده تعبیه ‌شده عرضه می‌شوند که راحتی و سهولت استفاده را افزایش می‌دهند.

اکستریم TXL ترکیبی خیره‌‌کننده از طراحی ظاهری کلاسیک و امکانات داخلی لوکس و مدرن است. ترکیبی که از باور برند اکستریم در به هم آمیختن نوآوری و استایل نشات می‌گیرد و محصولاتی متفاوت را برای مصرف ‌کنندگانش به ارمغان می‌‌آورد. حالا اکستریم TXL در آستانه عرضه به بازار ایران قرار دارد. خبری که نوید حضور کراس‌اوری جذاب و هیجان‌انگیز را به مصرف‌کنندگان داخلی می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*