ویژگی های جدید اندروید ۱۵

ویژگی های جدید اندروید ۱۵، تجربه گوشی شما را متحول می‌کند

نسخه جدید اندروید به‌زودی منتشر خواهد شد. آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، ویژگی های جدید اندروید ۱۵ گوشی شما را متحول خواهد کرد.

آپدیت اندروید ۱۵ در راه است و بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند. در حالی که خبرها به زمان عرضه نسخه نهایی اندروید بعدی معطوف است، اما گزارش جدیدی منتشر شده که به ویژگی های جدید اندروید ۱۵ اشاره دارد.

اطلاعات زیادی در مورد قابلیت‌های نسخه جدید اندروید منتشر شده است که می‌تواند نحوه شارژ سریع گوشی، گرفتن اسکرین شات، استفاده از استیکرهای هوشمند، دسترسی به تنظیمات و افزایش طول عمر باتری و همینطور بررسی و عیب یابی قطعات گوشی های اندرویدی را تغییر دهد. حتی ممکن است امکان کنترل صدای گوشی از طریق ساعت هوشمند نیز در این نسخه ارائه شود.

نمایش تمام صفحه اپلیکیشن‌ها، یکی از ویژگی های جدید اندروید ۱۵

یکی از قابلیت‌های مورد انتظار این نسخه از اندروید، قابلیت نمایش تمام صفحه اپلیکیشن‌ها بود. این ویژگی به معنای استفاده کامل از فضای صفحه نمایش گوشی، حتی در قسمت‌های بالا و پایین آن توسط اپلیکیشن‌ها است؛ اما به نظر می‌رسد که این ویژگی در نسخه نهایی حذف شود.

ویژگی های جدید اندروید ۱۵

در حالی که برخی تصور می‌کردند اندروید ۱۵ به صورت اجباری تمام اپلیکیشن‌ها را در حالت تمام صفحه نمایش می‌دهد، اما ظاهرا این تصمیم به سازندگان اپلیکیشن‌ها واگذار شده است تا خودشان نحوه نمایش آن روی گوشی‌ها را انتخاب کنند. در واقع اندروید از قبل قابلیتی برای نمایش تمام صفحه اپلیکیشن‌ها داشت، اما بسیاری از توسعه‌دهندگان از آن استفاده نکردند. دلیل این امر می‌تواند ظاهر نامناسب برخی اپلیکیشن‌ها در حالت تمام صفحه باشد.

گوگل برای تسهیل کار توسعه‌دهندگان، ابزارهایی برای ساخت اپلیکیشن‌های تمام صفحه ارائه کرده است، اما استفاده از این ابزارها اجباری نیست؛ بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا همه اپلیکیشن‌ها از این قابلیت پشتیبانی کنند. حتی احتمال تغییر تصمیم گوگل و الزامی شدن نمایش تمام صفحه برای همه اپلیکیشن‌ها در آینده نیز وجود دارد.

اگرچه ممکن است تمام اپلیکیشن‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده نشوند، اما بهبودهای اندروید ۱۵ همچنان قابل توجه است و انتظار می‌رود ویژگی‌های جدید و جذابی را به کاربران ارائه دهد. بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید اندروید هستیم تا با تمام ویژگی های جدید اندروید ۱۵ آشنا شویم.

پیشینه خبر:
از آپدیت سیستم عامل اندروید ۱۵ چه می‌دانیم؟ همه تغییراتی که آپدیت اندروید ۱۵ در گوشی‌های سامسونگ به وجود می‌آورد + عکس این گوشی های شیائومی، ردمی و پوکو آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نمی‌کنند اندروید ۱۵، شارژ سریع گوشی‌های هوشمند را از نو تعریف می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*