سامسونگ

سامسونگ پروژه جدیدی را با کمیته بین‌المللی المپیک راه‌اندازی کرد

سامسونگ طی همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک یک پروژه جدید را با نام «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» راه‌اندازی کرد.

شرکت سامسونگ که به عنوان شریک جهانی گوشی‌های هوشمند المپیک و پارالمپیک شناخته می‌شود، یک رویداد مشترک را در روز 31 جولای 2024 طی همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در شهر پاریس برگزار کرد. سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک در این رویداد پروژه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» (Together for Tomorrow, Enabling People) را به عنوان یک انجمن دیجیتالی جدید برای تمامی افراد شامل طرفداران بازی‌های المپیک راه‌اندازی کردند.

آشنایی با پروژه جدید سامسونگ

در این رویداد که در فضای نمایشگاهی چند منظوره SPOT24 پارس (ویژه مسابقات المپیک 2024) برگزار شده بود، افراد سرشناسی نظیر توماس باخ (رئیس کمیته بین‌المللی المپیک) آنه سوفی وومارد (مدیرعامل تلویزیون و خدمات بازاریابی کمیته بین‌المللی المپیک) اندرو پارسونز (رئیس کمیته پارالمپیک) وای‌اچ لی (رئیس و مدیر دفتر بازاریابی جهانی شرکت سامسونگ) ایل کیونگ سونگ (رئیس دفتر سامسونگ اروپا) و لوک آبالو (بازیکن سابق فرانسوی برنده مدال طلا در رشته هندبال) و هنرمند برجسته شرکت‌کننده در برنامه هنرمندان المپیکی حضور داشتند.

ضمن اینکه از سایر افرادی که به عنوان سفیران جهانی در این پروژه شرکت می‌کنند می‌توان به یئون کوئونگ کیم (بازیکن سابق والیبال تیم کره‌جنوبی) اندی مک‌دونالد( عضو تیم اسکیت‌بورد بریتانیا) مدیسون دی روزاریو (پارا ورزشکار استرالیایی) و مت گرین (ینفلوئنسر بریتانیایی) اشاره کرد که آنها نیز محتوای رویداد «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» را در صفحه‌های اجتماعی خود به اشتراک خواهند گذاشت.

سامسونگ

سامسونگ و کمیته بین‌المللی المپیک پروژه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» را برای کمک به طرفداران بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان توسعه دادند تا این فراد قادر باشند بهتر از قبل جنبش المپیک را تجربه کرده و در آن مشارکت کنند. این برنامه که به شکل ویژه با تمرکز بر نسل جوان توسعه یافته یک جامعه جدید را در راستای هدف کمک به شرکت‌کنندگان جوان برای «حل مسئله، حرکت و آفرینش همسو با روحیه ارزش‌های المپیک» به وجود آورده است.

پروژه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد»، سه ابتکار جدید جامعه‌محور را به همراه دارد. در واقع این پروژه برای چالش حال مسئله (Solve Challenge) به دنبال ادغام ورزش و تفکر المپیسم با پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ (یک برنامه مشارکت اجتماعی متمرکز بر جوانان) است.

این برنامه مشارکتی امکانی را برای جوانان فراهم می‌سازد تا با استفاده از ورزش و فناوری بتوانند راهکارهای نوآورانه‌ای را برای حل چالش‌های اجتماعی کلیدی همسو با اولویت‌های راهبرد المپیسم 365 کمیته بین‌المللی المپیک طراحی کنند. چالش حرکت (Move Challenge) باعث تشویق طرفاداران بازی‌ها در سراسر جهان می‌شود تا میزان تحرک و راه رفتن خود را با استفاده از گوشی های همراه هوشمند سامسونگ افزایش دهند. ضمن اینکه چالش آفرینش (Create Challenge) باعث می‌شود تا شرکت‌کنندگان در یک جامعه نوآورانه متشکل از هنرمندان عرصه دیجیتال بتوانند خلاقیت خود را با استفاده از دستگاه‌های هوشمند سامسونگ و قلم S Pen شکوفا سازند.

10 تیم برتر پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ در آغاز این رویداد به عنوان سفیران رویداد «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» معرفی شدند. این سفیران در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 قصد دارند راهکارهای خود را برای حل چالش‌های اجتماعی به نمایش بگذارند و نگاه طرفداران المپیک در سراسر جهان را جذب کنند. همچنین این افراد راهکارهایی در حوزه ترویج توسعه پایدار را به کمک برنامه‌های مورد حمایت کمیته بین‌المللی المپیک ارائه خواهند کرد.

ضمن اینکه سفیریان این رویداد طی این مراسم طرح‌های پروژه Solve for Tomorrow خود را برای حل مشکلات واقعی ارائه کردند. این طرح‌ها راهکارهای نوآورانه از کمک به افراد برای غلبه بر ناتوانی‌های بینایی تا روش‌های نوین ارتقای ایمنی کارگران را شامل می‌شود.

سامسونگ

نگان هو کیو کیم، عضو تیم ایالات متحده و توسعه دهنده راهکار پاکسازی زیست محیطی مبتنی بر حشرات عنوان کرد پروژه Solve for Tomorrow به دانش‌آموزان دبیرستانی شجاعت می‌دهد تا برای تغفییر جهان گام بردارند. همراهی با ورزشکاران برجسته در این رویداد افتخارآمیز بوده و فرصتی را فراهم کرده تا راهکارهای خود را برای کمک به ساخت آینده‌ای روشن‌تر برای سیاره زمین ارائه کنم.

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک هم در این خصوص عنوان کرد فرصت‌هایی پروژه Solve for Tomorrow سامسونگ که برای صدها هزار جوان برای تبدیل شدن به رهبران آینده ارائه کرده، شگفت‌آور است. این جوانان به عنوان نوآوران فردای ما محسوب می‌شوند و منتظر می‌مانیم تا چالش‌های مختلف دنیای ما توسط این جوانان حل شود. همکاری با سامسونگ که به عنوان شریک جهانی ما شناخته می‌شود، خوشحال‌کننده است و به کمک این شرکت از طریق برنامه «با هم برای فردا و توانمندسازی افراد» توانستیم جوانان با استعداد را شناسایی کرده و از آنها حمایت کنیم.

وای‌اچ لی، رئیس و مدیر دفتر بازاریابی جهانی شرکت سامسونگ نیز در این خصوص عنوان کرد سامسونگ طی همکاری طولانی‌مدت خود با کمیته بین‌المللی المپیک توانسته این پروژه را راه‌اندازی کند تا جوانان با شرکت مستقیم در آن بتوانند ارزش‌های المپیک را تجربه کنند. ما کماکان از جوانان حمایت می‌کنیم تا بتوانند با چالش‌های جسورانه و معنادار برای آینده‌ای روشن‌تر مواجه شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*