گلکسی اس 24 اف ای

رنگ بندی و قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ لو رفت

تازه‌ترین اخبار از گلکسی اس 24 اف ای – Galaxy S24 FE اطلاعاتی از رنگ بندی، صفحه نمایش، تراشه و قابلیت‌های هوش مصنوعی این پرچمدار اقتصادی سامسونگ را فاش می‌کنند.

احتمالا در هفته‌ها و روزهای اخیر اخبار زیادی از گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ شنیده‌اید. این دستگاه قرار است بهترین قابلیت‌های سری پرچمداران گلکسی اس 24 را با قیمتی اقتصادی‌تر به کاربران ارائه کرده و یک گوشی میانرده پریمیوم جذاب و باکیفیت از کره‌ای‌ها باشد. در روزهای اخیر رندرها و شایعات زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده که بسیاری مشخصات و قابلیت‌های آن را افشا نموده‌اند. در عین حال، اطلاعات اخیر لو رفته از گلکسی اس 24 اف ای جزئیاتی کامل از رنگ بندی و قابلیت‌های هوش مصنوعی این میانرده جذاب سامسونگ را در اختیارمان قرار می‌دهند.

اطلاعات جدید از رنگ بندی، هوش مصنوعی و صفحه نمایش گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ

طبق اطلاعات و اخباری که تا به امروز از Galaxy S24 FE منتشر شده باید انتظار یک گوشی فوق‌العاده از سامسونگ را داشته باشیم که در بسیاری جنبه‌ها اعم از اندازه صفحه نمایش، قابلیت‌های هوش مصنوعی و دیگر موارد برتر از گلکسی اس 23 اف ای عمل خواهد کرد.

گوشی میانرده سامسونگ

طبق اطلاعاتی که وبسایت معتبر Android Headlines منتشر کرده، گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی بهره خواهد برد و حداکثر روشنایی بسیار خوب 1900 نیتی را ارائه خواهد کرد. همچنین، لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس هم روی این صفحه نمایش به کار رفته و مسئولیت محافظت در برابر آسیب و ضربات فیزیکی را بر عهده خواهد داشت.

از طرف دیگر، جدیدترین اخبار از S24 FE حاکی از تجهیز آن به تراشه Exynos 2400e هستند که احتمالا نمونه‌ای بهینه‌سازی‌شده از چیپست اگزینوس 2400 گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس است. البته هنوز در خصوص ظرفیت رم این گوشی سامسونگ هیچ اطلاعاتی در اختیارمان نیست؛ اما با توجه به آن که نسل پیشین با 8 گیگ رم روانه بازار شد، می‌توان انتظار داشت که این گوشی نیز با حداقل 8 گیگ رم به بازار عرضه شود. همچنین در بخش حافظه داخلی نیز باید انتظار حداقل 128 گیگ حافظه داخلی را از این گوشی داشت.

در کنار مشخصات فنی، اطلاعات جدید افشا شده از گلکسی اس 24 اف ای همچنین به احتمال رونمایی آن در پنج رنگ مشکی گرافیتی، آبی، نقره‌ای/سفید، سبز و زرد هم اشاره دارند. البته مطابق روند اخیر سامسونگ در معرفی گوشی‌های جدیدش به بازار باید به این موارد، رنگ‌های اختصاصی فروشگاه سامسونگ را نیز اضافه کرد؛ هرچند که در خصوص آن اطلاعات زیادی در اختیارمان نیست.

گلکسی اس 24 اف ای

از طرف دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی گوشی جدید سامسونگ نیز از برچسب‌های Galaxy AI پرینت شده روی جعبه قابل تشخیص هستند. به‌طور خاص می‌توان انتظار تمرکز ویژه این گوشی روی ویرایش مولد تصاویر و محتوا، قابلیت منحصربفرد Circle to Search، قابلیت تبدیل ترسیم به تصاویر دو و سه‌بعدی و ترجمه آنی محتوا را از این گوشی داشت.

از طرف دیگر علیرغم این که Android Headlines هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت پرچمدار ارزان‌قیمت سامسونگ منتشر نکرده، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت این گوشی، هم‌اندازه گلکسی اس 23 اف ای، یعنی حدود 600 دلار باشد. البته این امکان وجود دارد که سامسونگ نسل 2024 این گوشی را با افزایش قیمتی 50 یا 100 دلاری به دست مشتریان برساند؛ اما در هر صورت بعید به نظر می‌رسد که قیمت آن که مهم‌ترین برگ برنده‌اش به شمار می‌رود از محدوده «پرچمدار اقتصادی» خارج شود.

در گجت نیوز بخوانید:
5 گوشی میانرده جذاب که می توانید به جای گلکسی S23 FE خریداری کنید نکات مهمی که باید پیش از خرید سامسونگ گلکسی S23 FE بدانید مقایسه دو گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 و گلکسی S23 FE؛ کدام را بخریم؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*