کروم‌بوک پیکسل جدید با ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده Skylake اینتل ؟

کروم‌بوکهای محبوب گوگل، همیشه چیز جدیدی برای ارائه به کاربران دارند. مدل پیکسل ( Chromebook Pixel ) این سری لپتاپ ها، قوی‌ترین سخت افزار را در بین همه‌شان دارند. کروم بوک پیکسل، قیمتی حدود هزار دلار دارد که در قبال امکانات ویژه و سخت افزار قدرتمند، بسیار به صرفه به نظر می‌رسد. بدنه آلمینیومی، کیبورد هایی با ویژگی بک‌لایت و لایت‌بار چند رنگ در پنل پشتی این لپتاپ که به زیبایی ناتمام آن می‌افزاید. حال شایعاتی پیرامون کروم‌بوک پیکسل بعدی با ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده Skylake اینتل به گوشمان رسیده است.

دقایقی پیش و در کد های سیستم عامل متن باز کرومیوم او اس ( Chromium OS )، نام رمزی شِل ( Chell ) دیده شد. برخی از آنالیزگران عقیده بر این دارند که اسم رمزی شِل، همان کروم بوک پیکسل سی ( Chrombook Pixel C ) خواهد بود. همچنین توسعه‌دهندگانی که از اسم رمزی شِل مطلع شدند، اذعان دارند لپتاپ بعدی گوگل به همراه یک تبلت عرضه خواهد شد. بنا به گزارش منابع موثق، لپتاپ بعدی گوگل از رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده‌ی اینتل و سیستم عامل انحصاری کروم او اس ( Chrome OS ) بهره‌مند است. طبعا، فرمول قدیمی کیبورد های زیبای گوگلی در این لپتاپ نیز به کار خواهد رفت.

گوگل کروم بوک پیکسل ها ( Google Chromebook Pixel’s ) فروش بسیار عالی و پرباری دارند. اگرچه گوگل از فروش محصولات خود حرفی به میان نمی‌آورد، اما تحلیل‌گران عرصه مارکت گجت های هوشمند، عقیده بر این دارند که لپتاپ های قدرتمند هزار دلاری مانند کروم‌بوک ها فروش خوبی در بازار دارند. طرفداران گوگل، از کروم بوک ها استقبال خوبی کردند و آن را یک لپتاپ های-اِند ( High-end ) خطاب می‌کنند. ChromeBook های قبلی عملکرد قابل قبولی داشتند و این موفقیت در آینده‌ی این سری گجت ها نیز صدق خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*