اطلاعات جدید گلکسی اس 24 اف ای

انبوهی از اطلاعات جدید درباره گوشی گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ لو رفت

اخبار اطلاعات جدید لو رفته از گوشی گلکسی اس 24 اف ای – Galaxy S24 FE بخش اعظمی از مشخصات دوربین، صفحه نمایش و باتری آن را فاش می‌کنند.

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی جدید گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ باقی نمانده است. در همین فاصله کوتاه، به‌تازگی اخباری از این گوشی جذاب منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی و قابلیت‌های آن را افشا می‌کنند. اطلاعات جدید گلکسی اس 24 اف ای سامسونگ به‌طور خاص با نمایش رندرهایی از این گوشی رنگ‌بندی و مشخصات صفحه نمایش آن را لو می‌دهند.

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 اف ای

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 اف ای چه جزئیاتی از آن را فاش می‌کنند؟

بر اساس اطلاعات جدیدی که وبسایت معتبر Android Headlines افشا کرده، گوشی پرچمدار اقتصادی آتی سامسونگ از تراشه اگزینوس 2400 ای (Exynos 2400e) بهره برده و هنگام عرضه به طور پیش‌فرض به رابط کاربری One UI 6.1.1 مجهز خواهد بود.

از سوی دیگر قابلیت‌هایش پیشرفته هوش مصنوعی Galaxy AI مثل ویرایش مولد، Circle to Search، ترجمه زنده و تبدیل طرح به نقاشی نیز در این گوشی حضور خواهند داشت.

گوشی Galaxy S24 FE همچنین از یک قاب آلومینیومی بهره برده و به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی و نرخ 120 فریم بر ثانیه بهره خواهد برد. این صفح نمایش حداکثر روشنایی 1900 نیت داشته و توسط لایه محافظ گوریلا گلکس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود.

صفحه نمایش S24 FE

علاوه بر این به جز دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، ماژول دوربین پشت گلکسی اس 24 اف ای نیز سه‌گانه بوده و متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی نوری سه برابری خواهد بود.

اطلاعات جدید گلکسی اس 24 اف ای

گلکسی S24 FE همچنین از یک باتری 4565 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که به ادعای سامسونگ توانایی پخش 78 ساعت موزیک و حداکثر 29 ساعت پخش ویدیوی پیوسته را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد. سامسونگ همچنین گوشی Galaxy S24 FE خود را ضدآب معرفی کرده است.

اطلاعات جدید گلکسی S24 FE سامسونگ همچنین حاکی از عرضه آن در پنج رنگ مشکی، آبی، نقره‌ای (سفید)، سبز و زرد هستند؛ درحالیکه دو رنگ دیگر نیز به‌طور اختصاصی توسط فروشگاه سامسونگ ارائه خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 FE با قابلیت های چشمگیر در راه است شکار گلکسی S24 FE در آزمون بنچمارک + اولین تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ با تمام نسل‌های قبلی خود متفاوت است 5 گوشی میانرده جذاب که می توانید به جای گلکسی S23 FE خریداری کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*