شرایط فروش هونگچی E-QM5

شرایط فروش هونگچی E-QM5، خارج از سامانه وارداتی ها اعلام شد

شرکت بی ام کارز (زیر مجموعه بهمن موتور) در اطلاعیه جدیدی شرایط فروش سدان برقی هونگچی E-QM5 ویژه مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه شرکت بی ام کارز (BM Cars)، سدان وارداتی و برقی هونگچی E-QM5 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود ویژه تمامی متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش هونگچی E-QM5 – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش هونگچی E-QM5

طبق شرایط فروش اعلام شده، خودرو هونگچی E-QM5 با قیمت ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۲۳ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودرو هفته دوم مهرماه 1403 اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ 21 مرداد ماه ۱۴۰۳ لغایت ساعت ۱۲ شب روز جمعه 26 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت فروش محصولات گروه بهمن به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام نمایند. برای این خودرو، سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی (بسته به فرا رسیدن زودهنگام هر کدام) در نظر گرفته شده است.

قواعد و ضوابط بخشنامه

  • شرایط اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص متقاضیان ثبت نام برای این روش عرضه اعمال گردیده و لازم الاجرا می‌باشد.
  • متقاضیانی که ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکتهای خودروسازی یا بورس کالا داشته‌اند امکان ثبت نام و خرید خودرو وارداتی ندارند.
  • حداقل سن متقاضیان محترم این طرح بایستی ۱۸ سال باشد و دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید خودرو الزامی می باشد .
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت نام ندارند مگر آنکه عمر خودرو موضوع پلاک ایشان بیش از ۵ سال باشد.
  • کلیه متقاضیان لیست انتظار خودروسازان که در نوبت فراخوان می‌باشند مجاز به ثبت نام نخواهند بود.
  • امکان واریز وجه صرفاً در صورت مطابقت کد ملی فرد متقاضی با شماره تلفن همراه و کارت بانکی متعلق به ایشان میسر خواهد بود.
  • در این روش عرضه هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد.
  • ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.
  • امکان ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت دارای حق فسخ می‌باشد.
  • در صورتی که اطلاعات وارد شده متقاضیان در فرم ثبت اطلاعات ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد اساساً قراردادی بین متقاضی و شرکت منعقد نشده و شرکت تعهدی در خصوص واگذاری خودرو به متقاضی ندارد و مجاز به عودت وجه به حساب مبدا خواهد بود.
  • هزینه های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده عوارض شماره گذاری بیمه شخص ثالث ، دیون دولتی و سایر هزینه های مرتبط در قیمت خودرو لحاظ گردیده و در صورت تغییر در هر یک از موارد در زمان صدور حواله و یا شماره گذاری خودرو متقاضی موظف به پرداخت مابه التفاوت می‌باشد.
  • ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق آدرس ذکر شده انجام می‌شود و سایر مراحل تشکیل پرونده تحویل مدارک ، تحویل خودرو و…. در عاملیت انتخاب شده در زمان ثبت نام صورت می پذیرد.

مشخصات فنی و آپشن های HONGQI E-QM5

هونگچی E-QM5 از یک موتور الکتریکی با توان 140 کیلووات (187 اسب بخار) و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌برد. برای این خودرو مجموعه باتری 54 کیلووات‌ساعتی نیز در نظر گرفته شده است. این سدان چینی با یک بار شارژ باتری‌ها می‌تواند مسافتی برابر با 431 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و با شارژر سریع نیز می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه تا 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

نمای داخل هونگچی E-QM5

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، باز و بسته شدن آینه‌‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، کروز کنترل، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهولد، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری (AEBS) و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

از دیگر رقبای اقتصادی این خودرو می‌توان به لونا GRE و کی ام سی J7 برقی اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این دو سدان برقی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*