کاتالوگ رنو کولیوس وارداتی جانبازان

کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات رنو کولیوس وارداتی جانبازان منتشر شد

ماموت خودرو کاتالوگ رنو کولیوس وارداتی جانبازان را منتشر کرد. مشخصات فنی و امکانات رفاهی کراس اوور جذاب رنو را در ادامه بخوانید.

سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از اواسط تیر ماه 1403 آغاز به کار کرد و تا امروز شاهد فروش برخی نسخه‌های وارداتی به جانبازان بودیم. ماموت خودرو به عنوان واردکننده محصولات رنو انتخاب شد و امروز اخباری مبنی بر فروش رنو کولیوس و انتشار کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات رفاهی‌اش به گوش می‌رسد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

کاتالوگ رنو کولیوس وارداتی جانبازان

جانبازان متقاضی خرید خودروهای خارجی می‌توانند به زودی برای رنو کولئوس وارداتی ماموت خودرو ثبت نام کنند. در همین راستا برای آشنایی بیشتر با مشخصات کلی خودرو و علی الخصوص آپشن‌های رفاهی این کراس اوور جذاب فرانسوی تصمیم گرفته‌ایم نگاهی به جزئیات این خودروی وارداتی بیندازیم.

مشخصات رنو کولیوس ماموت خودرو

رنو کولیوس ماموت خودرو مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی شده که می‌تواند در شرایط ایده آل، 170 اسب بخار قدرت و 233 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت این شاسی بلند با کیفیت در هر 100 کیلومتر پیمایش 8.3 لیتر بوده و سیستم حرکتی آن چهار چرخ محرک است.

کاتالوگ رنو کولیوس وارداتی جانبازان

نیروی محرکه کولئوس را یک جعبه دنده ایکس ترونیک سی وی تی به چرخ‌ها انتقال می‌دهد و صفر تا صد آن بنا به اطلاعات کاتالوگ رسمی ماموت خودرو در عرض 9.8 ثانیه محقق می‌شود. سیستم ترمز در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی است.

علاوه بر موارد فوق بایستی به ابعاد این کراس اوور اشاره کرد که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع عبارت است از 4672 میلی متر، 1813 میلی متر و 1667 میلی متر. وزن خودرو 1567 کیلوگرم بوده و حجم صندوق عقب 493 لیتر است که همین ویژگی کولیوس را برای سفرهای خانوادگی تبدیل به گزینه مطلوبی می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی رنو کولیوس ماموت خودرو

کاتالوگ رنو کولیوس وارداتی جانبازان

خوشبختانه کراس اوور کولئوس تجهیزات ایمنی و آپشن‌های رفاهی نسبتا مطلوبی دارد که برای جانبازان متقاضی خرید آن رضایت بخش خواهد بود. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم کمکی ترمز ABS و EBA، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل فرود از لبه، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، دوربین عقب، چراغ‌های جلو ال ای دی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایر و سیستم هشدار نقطه کور.

از جمله امکانات رفاهی این کراس اوور می‌توان به مواردی از قبیل سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور باران، نمایشگر 8.7 اینچی لمسی مولتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه‌ای با دریچه تهویه ردیف عقب، نورپردازی کابین، درب برقی صندوق عقب با سنسور حرکت پا، سیستم صوتی با 8 اسپیکر، روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی‌های جلو و تنظیم برقی، گرم کن و سردکن، سیستم پارک اتوماتیک و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

ویدیو مرتبط

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*