شرایط فروش بهمن دیزل

شرایط فروش کامیون امپاور باری و کمپرسی و کامیونت فورس 8.5 تن بهمن دیزل در مرداد 1403

گروه خودروسازی بهمن دیزل خبر از آغاز طرح فروش نقدی سه محصول خود برای مرداد 1403 داد. با جزئیات فروش کامیون امپاور باری و کمپرسی و کامیونت فورس 8.5 تن همراه باشید.

گروه خودروسازی بهمن دیزل شرایط فروش سه محصول جدید خود را برای مرداد ماه 1403 اعلام کرد. بر اساس بخشنامه گروه بهمن، قرار است سه محصول کامیون فورس 8.5 تن، امپاور کمپرسی و امپاور باری با قیمت قطعی و به صورت آنلاین از روز دوشنبه مورخ 22 مرداد لغایت 8 شهریور سال جاری به فروش برسد.

شرایط فروش بهمن دیزل در مرداد 1403

در طرح فروش نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل در مرداد 1403، قرار است سه کامیون با قیمت قطعی از فردا ساعت 11:00 به فروش گذاشته شود. هر زمان ظرفیت محصولات اعلام شده تکمیل گردد، سایت گروه بهمن بسته خواهد شد. در ادامه با جزئیات طرح فروش بهمن دیزل بیشتر آشنا شوید.

شرکت بهمن دیزل شروطی را مطابق با بخشنامه منتشر شده خود در قرارداد گنجانده که در صورت ثبت نام مغیر با این شروط، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت فسخ خواهد شد و وجه واریزی به حساب شخص مسترد می‌گردد. متقاضیان می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت Bahmancustomer.iranecar.com نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

محصولات طرح فروش نقدی بهمن دیزل

نخستین محصولی که طبق جدول شماره قرار است به فروش برسد، کامیون فورس 8.5 تن بدون کاربری است. قیمت فروش کارخانه این کامیون یک میلیارد و 921 میلیون تومان بوده که با احتساب سایر هزینه‌ها و مالیات بر ارزش افزوده به قیمت مصوب دو میلیارد و 127 میلیون تومان فروخته خواهد شد. موعد تحویل این محصول هفته آخر مهر ماه سال جاری بوده و تنها رنگی که عرضه شده، سفید است.

شرایط فروش بهمن دیزل

دومین محصول بهمن دیزل برای مرداد 1403، کامیون امپاور کمپرسی به همراه کاربری است که قیمت فروش کارخانه آن بدون کاربری سه میلیارد و 121 میلیون تومان برآورد شده ولی با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات بر ارزش افزوده به قیمت مصوب سه میلیارد و 457 میلیون تومان به فروش می‌رسد. موعد تحویل امپاور کمپرسی در هفته دوم آذر سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شاسی بلند آفرودی جتور تراولر T2 سرانجام به ایران وارد شد + عکس و مشخصات فنی

کامیون امپاور باری بدون کاربری سومین محصول بهمن دیزل خواهد بود که فردا برای متقاضیان قابل سفارش است. قیمت کارخانه‌ای این محصول سه میلیارد و 212 میلیون تومان برآورد شده که با حساب هزینه‌های اضافی و مالیات بر ارزش افزوده به قیمت مصوب سه میلیارد و 558 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. همچنین موعد تحویل این محصول هفته آخر مهر ماه خواهد بود.

شرایط فروش بهمن دیزل

هزینه‌های جانبی که روی قیمت کارخانه محاسبه می‌شود شامل هزینه هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه پست و خدمات، هزینه شماره گذاری، هزینه بیمه شخص ثالث، مالیات و عوارض شماره گذاری است.

توجه داشته باشید که قیمت‌های جدول شماره یک (قیمت‌های فوق) بدون در نظر گرفتن قیمت کاربری بوده و مبلغ کاربری بر اساس نوع کاربری انتخاب شده و توسط متقاضی که در جدول شماره 2 درج شده به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. با این اوصاف کامیون امپاور کمپرسی به همراه کاربری 3 میلیارد و 864 میلیون تومان می‌شود. گفتنی است که امکان خرید بیمه بدنه در زمان خرید محصول مطابق جدول شماره 3 وجود دارد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*