تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید به محبوب ترین خودرو انرژی نو در بازار تبدیل می‌شود

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با مشخصات فنی و امکانات سطح بالای خود به‌زودی به محبوب ترین خودرو انرژی نو بازار ایران تبدیل خواهد شد.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، نسخه پاک و نوآورانه محبوب‌ترین کراس اوور بازار ایران، آماده فروش و عرضه به بازار ایران شد که با امکانات فوق‌العاده و توان پیمایش خیره‌کننده گزینه‌ای جذاب برای مصرف‌کنندگان است.

با گذشت یک سال از عرضه اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران از سوی برند فونیکس NEV، دومین محصول پاک و قدرتمند این برند در مرحله ورود به بازار قرار دارد که می‌تواند با مزایا و توانایی چشمگیر، تبدیل به محبوب‌ترین خودرو در دسته خودروهای انرژی نو شود.

کراس اوور تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید بعد از رونمایی در نمایشگاه و انجام تست درایو، بالاخره آماده عرضه شد و مطمئنا مصرف‌کنندگانی که خودرویی پاک، قدرتمند، پرشتاب، با بازدهی بالا و دوست‌دار محیط زیست را می‌خواهند، نگاه ویژه‌ای به این خودرو خوش قیمت خواهند داشت.

مطابق آمارهای سال 1402، تیگو 7 پرو پریمیوم محبوب‌ترین کراس اوور بازار بود که تیگو 7 پرو PHEV با آپشن‌های بسیار بیشتر و قدرت و توان بالاتر ناشی از همکاری سه موتور برقی و بنزینی، در محدوده قیمتی مدنظر علاقه‌مندان عرضه شد که این موارد به محبوبیت بیش از پیش این کراس اوور پاک افزوده است.

امکانات و توانایی‌های تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

برای درک قدرت این خودرو، باید به توان خروجی 510 نیوتن‌متر اشاره کرد که توسط دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 1.5 لیتر توربو شارژ بهینه شده در هماهنگی با گیربکس اختصاصی DHT اشاره کرد که به‌طور خودکار تمام سناریوهای ممکن در خودروهای پلاگین هیبرید را اجرا می‌کند.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با شتاب 7.6 ثانیه برای رسیدن از صفر تا صد کیلومتر، در مرز تبدیل شدن به سریع‌ترین کراس اوور کشورمان قرار دارد و خریداران این خودرو با یک کراس اوور ایده‌آل مواجه خواهند شد.

این خودرو به‌نحوی طراحی شده که برای دوستداران محیط زیست، برای عاشقان سرعت و افرادی که به سفرهای خانوادگی در فضای جادار خودروهای شاسی بلند لوکس فکر می‌کنند، پیشنهاد می‌شود و مطمئنا محبوبیتی ویژه را در بازار ایران تجربه خواهد کرد.

در کنار قدرت، سرعت و توان پیمایش فوق‌العاده این خودرو، باید به برخورداری از پیشرفته‌ترین امکانات موجود در جهان در این خودرو اشاره کرد که در کمتر خودرویی با دامنه قیمتی تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید دیده می‌شود.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در کنار مزیت‌هایی مانند اتاق بزرگ و صندلی‌های مجهز به گرم‌کن و سردکن، سیستم تهویه هوای هوشمند، نورپردازی 64 رنگ و مانیتور 24 اینچی، از 13 سیستم پیشرفته همیار راننده بهره می‌برد که همانند تعداد رادارهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید است و تجربه رانندگی نیمه خودران را در این خودرو به ارمغان آورده است. این مزیت‌های پرشمار کمک می‌کند در هنگام سفرها از معاشرت با دوستان و همراهان خود لذت ببرید و رانندگی با آسودگی خاطر را تجربه کنید.

برند فونیکس برای رفاه مشتریان دو شارژر پرتابل و دیواری (نصب در منزل) را هم به مصرف‌کنندگان اهدا می‌کند که امکان استفاده از آپشن شارژ باتری از طریق درگاه تعبیه شده در خودرو را فراهم می‌سازد و یک راه آسان و کم دغدغه برای برخورداری از امکان رانندگی کاملا الکتریکی است.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید

وجود گارانتی بلند مدت 7 ساله و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران عوامل مهمی برای مصرف‌کنندگان است که تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید از این ویژگی برخوردار است و با قرار گرفتن در فرآیند فروش و عرضه به بازار، محبوبیت چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*