ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو

چه کسانی نمی‌توانند در طرح فروش جدید ایران خودرو ثبت نام کنند؟

ایران خودرو با حذف سامانه یکپارچه فروش، شروط جدیدی برای طرح‌های ثبت نام خود مقرر کرده است. شرایط ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو چیست؟

مدتی است که سامانه یکپارچه فروش خودرو کم رونق شده و ایران خودرو با حذف آن تصمیم گرفته شرایط تازه‌ای برای فروش محصولات خود اعلام کند. در طرح فروش فوری و پیش فروش محصولات آبی پوشان جاده مخصوص، محصولات پرطرفدار و جذابی مثل پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و ری را به فروش می‌رسند.

شرایط ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو

آدرس سایت جدید ثبت نام و خرید محصولات ایران خودرو روز گذشته اعلام شد و هم اینک متقاضیان می‌توانند با واریز 230 میلیون تومان به حساب وکالتی خود نزد شرکت ایران خودرو تا پایان زمان قرعه‌کشی، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. البته امکان رفع مسدودی مبلغ واریزی وجود دارد برای بودن در اولویت‌بندی قرعه‌کشی باید تا زمان اتمام مراحل فوق پول بلوکه بماند.

ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو

علاوه بر الزام به بلوکه شدن 230 میلیون تومان وجه نقد نزد حساب شرکت یکسری شرایط عمومی برای شرکت در قرعه‌کشی طرح‌های فوری و پیش فروش ایران خودرو وجود دارد که عبارتنداز:

  • افراد زیر 18 سال از شرکت در قرعه‌کشی محروم هستند.
  • افرادی که گواهینامه رانندگی خودرو ندارند. البته این شرط در صورت تغییر دستورالعمل‌ها حذف خواهد شد.
  • متقاضیانی که طی 48 ماه گذشته از دیگر شرکت‌های خودروسازی خرید کرده‌اند قادر به شرکت نیستند.
  • افراد دارای پلاک انتظامی فعال هم نمی‌توانند شرکت کنند مگر اینکه پلاک آنها عمری بیش از 5 سال داشته باشد.
  • نمی‌توان امتیاز را به هیچ وجه انتقال داد و افراد حقوقی از شرکت کردن در قرعه‌کشی محروم شده‌اند.

اگر متقاضی شرکت در طرح فروش جدید ایران خودرو هستید و فرزند دوم شما به دنیا آمده، شروط فوق برایتان اعمال نمی‌شود و تنها شرط همان تولد دومین فرزند خانواده یا بعد از آن است. (تاریخ تولد باید پس از 24 آبان 1400 باشد) گروه دیگری که از شروط فوق معاف شده‌اند، متقاضیان طرح خودروهای فرسوده هستند.

ثبت نام در طرح فروش جدید ایران خودرو

علاقه‌مندان به شرکت در طرح‌های پیش فروش و فوری می‌‌توانند از 21 مرداد ماه (روز گذشته) حساب وکالتی خود را ایجاد و مبلغ 230 میلیون تومان را واریز کنند تا مسدود شود و همچنین می‌توانند از 24 آبان ماه در سایت ایران خودرو ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تحویل خودرو به مشتریان و تکمیل مراحل ثبت نام براساس خوداظهاری بوده و در صورت مغایرت اطلاعات با قوانین مربوطه، اولویت فرد خاطی از بین خواهد رفت. علاوه بر این اگر در موعد مقرر واریز وجه را تکمیل نکنید به منزله انصراف قطعی تلقی شده و شرکت ایران خودرو هیچ تعهدی در قبال بی‌مسئولیتی و تحویل خودرو نخواهد داشت.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید: اولین تیزر تبلیغاتی ریرا را تماشا کنید کاتالوگ رسمی ریرا منتشر شد؛ مشخصات فنی و آپشن‌های اولین کراس اور ایرانی شرایط فروش ریرا و دیگر محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*