اولین تصاویر از کیا K8 جدید - نمای جلو

اولین تصاویر از کیا K8 جدید منتشر شد؛ جانشین کادنزا واقعا خواستنی است

شرکت کره‌ای کیا سرانجام جانشین کادنزا را که یک سدان جذاب و خواستنی است، معرفی کرد. اولین تصاویر از کیا K8 جدید را تماشا کنید.

اوایل هفته جاری شرکت کره‌ای کیا از خودروی جدید خود با نام K8 رونمایی کرد و تیزرهای این سدان خوش نقش و نگار را به نمایش گذاشت. با نگاهی به تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی کیا کی 8 می‌توانیم تصویر بهتری از طراحی ظاهری و داخلی این سدان کره‌ای در ذهن داشته باشیم.

اولین تصاویر از کیا K8 جدید را تماشا کنید

سدان جذاب و زیبای K8 را می‌توان اولین و تنها نسخه ای دانست که شرکت کیا در سال 2021 رونمایی کرد. نام پیشین این خودرو بسته به بازاری که در آن به فروش می رسید از کیا K7 تا کادنزا متغیر بود. کی 8 نزدیک به 3 سال می‌شود که روی خط تولید قرار دارد و راهی بازارهای جهانی می‌گردد.

همه چیز مهیاست تا کیا K8 بازنشسته شود زیرا تقاضا برای خرید این سدان کره‌ای کاهش یافته و برای مثال در نیمه نخست سال 2024 تنها 12 هزار و 500 دستگاه فروخته است. (نصف فروش دوره مشابه 2023) بیایید نگاهی به فیس لیفت این خودروی زیبا بیندازیم و به بررسی آن بپردازیم.

طراحی ظاهری کیا K8 فیس لیفت

اولین تصاویر از کیا K8 جدید - نمای جلو

زبان طراحی کیا کی 8 خاص بوده و قبلا در سایر محصولات شرکت کیا مشاهده نشده است. با انتشار نخستین تصاویر رسمی از این خودرو می‌توان به این نتیجه رسید که در جریان فیس لیفت ظاهر کاملا جدیدی به خود خواهد گرفت. طراحی این سدان قرار شده به سبک خودروهای برقی کیا و به خصوص کراس اوورهای الکتریکی باشد.

بلوک‌های عمودی چراغ‌ها شباهت زیادی به یکدیگر دارند و با یک نوار تزئینی باریک که شامل چراغ‌های ال ای دی می‌شود طراحی شده‌اند. جلوپنجره‌ای در نمای جلو به چشم نمی‌خورد و در عوض کمی پایین تر سپر وجود دارد.

انتظار داریم که در نمای جانبی تغییر و تحول خاصی صورت نگیرد و سایر تغییرات به قسمت عقب خودرو محدود شود. برای مثال به احتمال زیاد چراغ‌ها فرم قبلی خود را حفظ کنند و فقط گرافیک آنها با چراغ‌های ال ای دی به‌روزرسانی شود. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که کیا سپر عقب را از نو طراحی کند و حتی رینگ‌های جدیدی روی آن بیندازد.

بیشتر بخوانید:

کیا K5 توربو کوشا خودرو ؛ رقیب کمری از کره

مشخصات فنی کیا K8 جدید

متاسفانه اطلاعات قابل اطمینانی از مشخصات زیر کاپوت کیا کی در دست نیست و تنها می‌توان گفت که کیا K8 فعلی مجهز به یک پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی 2.5 لیتری با قابلیت GDI است و می‌تواند حداکثر 198 اسب بخار قدرت تولید کند و یک نسخه دیگر از آن با موتور V6 3.5 لیتری قادر به تولید 300 اسب بخار خواهد بود.

اولین تصاویر از کیا K8 جدید - نمای داخلی

همچنین کیا کی 8 با پیشرانه V6 به احتمال زیاد با سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک عرضه خواهد شد. (سایر مدل‌ها شامل سیستم انتقال قدرت جلو هستند) مازاد بر اینها یک نسخه هیبریدی از Kia K8 با پیشرانه توربوشارژ 1.6 لیتری و همچنین یک نسخه گازسوز 3.5 لیتری با حداکثر 240 اسب بخار قدرت تولید می‌شود. تمامی موتورها با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته عرضه خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
رسوایی کیا و هیوندای؛ خودروسازان کره‌ای اطلاعات مردم را می‌فروشند! کاتالوگ مشخصات فنی و آپشن‌های کیا K5 توربو برای عرضه در بازار ایران مشخص شد شاسی بلند بزرگ کیا تلوراید با کوشا خودرو به ایران می‌آید + مشخصات و قیمت کیا سلتوس توربو کوشا خودرو ؛ کراس اور درجه یک کره‌ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*