بهترین بازی نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

بهترین بازی های نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

بر خلاف تصور، برای گوشی های اندروید انواع بازی های نقش آفرینی آفلاین با تجربه درگیرکننده در دسترس هستند. در ادامه با این بازی‌ها آشنا شوید.

اگر به بازی های نقش آفرینی پیچیده علاقه دارید، ولی فکر می‌کردید گزینه‌های زیادی در این سبک برای گوشی های موبایل اندروید وجود ندارد، سخت در اشتباه بودید. در ادامه برخی از بهترین بازی های موبایلی نقش آفرینی آفلاین را مشاهده می‌کنید که هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت رایگان از گوگل پلی برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. همچنین می‌توانید سراغ لیست بهترین بازی های آفلاین اندروید گجت نیوز بروید.

سرگرم‌کننده‌ترین بازی های اندروید آفلاین در سبک نقش آفرینی

بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در زیرشاخه‌های مختلف سبک نقش آفرینی قرار دارند؛ اما وجهه مشترک همه آن‌ها آفلاین بودن و تجربه باکیفیتی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر خود کند.

لیست بازی‌ها

بازی Dragon Quest VIII

بازی Dragon Quest VIII از آن ساخته‌هایی است که طرفداران سبک نقش‌ آفرینی به هیچ وجه نباید تجربه آن را از دست بدهند. این سری یکی از پیشگامان همین سبک است و تا به اینجا نسخه‌های از آن روی چندین نسل از کنسول‌ها منتشر شده است. حالا تجربه نسخه‌ای از این سری که برای گوشی های موبایل توسعه داده شده باشد خالی از لظف نیست.

Dragon Quest VIII - بهترین بازی نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

همان‌طور که انتظار می‌رود، نباید از دراگون کوئست 8 انتظار یک تجربه نقش افرینی تمام و کمال در حد یک بازی کنسولی را داشت. با این حال، علی‌رغم ساده و سرراست بودن داستان این بازی موبایلی، شخصیت‌های جذاب آن احتمالاً توجه‌تان را به خودشان جلب می‌کنند. مبارزات نوبتی کلاسیک آن در کنار قابلیت مدیریت تجهیزات و کسب مهارت‌ها تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای شما فراهم می‌کنند.

در نهایت، می‌توانید بدون این‌که نیازی به اینترنت داشته باشید، ساعت‌ها در دنیای پویا و درگیرکننده بازی Dragon Quest VIII روی گوشی اندروید خود به گشت‌وگذار بپردازید.

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact - بهترین بازی نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

گنشین ایمپکت بین پرطرفدارترین بازی های نقش آفرینی برای گوشی های موبایل اندروید جا دارد. این را هم مدیون دنیای عظیم پر از رمز و راز، شخصیت‌های جذاب و گیم‌پلی درگیرکننده خود است. در این بازی می‌توان تیمی متشکل از چهار شخصیت ساخت که هر کدام توانایی‌ها و سبک مبارزه منحصر به خود را داشته باشند. همچنین در بین مبارزات هیجان‌انگیز می‌توان در لحظه از شخصیتی به شخصیتی دیگر تغییر پیدا کرد که همین به هیجان مبارزات اضافه می‌کند. بازی Genshin Impact تجربه‌ای غنی است که با آپدیت‌های مداوم، بین خیلی از بازی‌های موجود به چشم می‌آید.

بازی Final Fantasy IX

بازی Final Fantasy IX - بهترین بازی نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

فاینال فانتزی هم یکی از سری‌های نقش آفرینی خوشنام است که امکان تجربه آن با گوشی اندرویدی‌تان وجود دارد. Final Fantasy IX یک تجربه فانتزی خالص با رویکرد منحصر به فرد در داستان‌سرایی و دنیایی غنی است که می‌تواند شما را غرق خود کند. در همین حال، اثری از تکنولوژی‌های پیشرفته نسخه‌های بعد در آن نیست. همه این‌ها این نسخه را به یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید تبدیل می‌کنند.

بازی Monster Hunter Stories

بازی Monster Hunter Stories

بازی Monster Hunter Stories که می‌تواند یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های نقش آفرینی آفلاین برای اندروید باشد، فرمول همیشگی سری مانستر هانتر را دستخوش تغییر می‌کند. در حالی که همیشه در بازی‌های این سری باید به شکار موجودات غول‌پیکر بروید، در این بازی موبایل با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید و حتی با آن‌ها دوست می‌شوید. ابته اگر فکر می‌کنید که با یک بازی ساده و بامزه مواجه هستید، سخت در اشتباه‌اید؛ از آنجا که مهارت پیدا کردن در این بازی کار طاقت‌فرسایی است.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic

بازی Star Wars Knights of the Old Republic

طرفداران بازی های نقش آفرینی و همچنین علمی‌تخیلی احتمالاً نمی‌توانند از این بازی استار وارز بگذرند. Star Wars: Knights of the Old Republic تجربه نقش آفرینی منحصر به فردی را به دنبال می‌آورد که پیش‌تر در هیچ‌کدام از بازی‌های استار وارز ندیده‌اید. در این بازی که چند هزار سال قبل از خط داستانی فیلم‌های استار وارز جریان دارد، می‌توانید شخصیت مخصوص خود را بسازید، در کهکشان گشت‌وگذار کنید و با تصمیمات خود روی سیر داستان تاثیر بگذارید؛ همان چیزی که از یک بازی نقش آفرینی انتظار می‌رود.

حتی اگر مکانیک‌های مبارزات این بازی Star Wars آنچنان به‌روز نرسند و نتوانند توجه شما را به خود جلب کنند، می‌توان با اطمینان گفت که دنیا و داستان‌سرایی آن تا ساعت‌ها شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بازی Battle Chasers: Nightwar

بازی Battle Chasers: Nightwar

بازی Battle Chasers: Nightwar هم با ترکیب کردن المان‌های کلاسیک و جدید نقش آفرینی می‌تواند یکی از بهترین بازی های آفلاین این سبک برای گوشی های اندروید باشد. به این‌ها باید جلوه‌های بصری چشم­‌نواز، مبارزات نوبتی درگیرکننده، طراحی جذاب شخصیت‌ها و دنیای گسترده با گنجینه‌های پنهان فراوان را اضافه کرد.

بازی Metal Slug: Awakening

بازی Metal Slug Awakening - بهترین بازی نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید

بازی Metal Slug: Awakening یکی از بازی‌های آرکید کلاسیک است که عده بسیاری آن را با گرافیک پیکسلی به یاد دارند. حالا ولی این بازی به‌صورت بازسازی‌شده با جلوه‌های بصری به‌روز به گوشی های اندروید برگشته است تا یک تجربه نقش آفرینی آفلاین، ولی دوست‌داشتنی را رقم بزند. اکشن پرشور و هیجان و باس فایت‌های فراموش‌نشدنی همه ویژگی‌هایی هستند که اگر گوشی اندرویدی دارید، تجربه این عنوان را برایتان واجب می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
قیمت بازی و نقشه بزرگ جی تی ای ۶ شما را دیوانه می‌کند کاهش فروش کنسول PS5 در بازار؛ زمان تحول فرا رسیده بهترین بازی های تیراندازی آفلاین برای گوشی های اندروید فیفا ۲۵ با حضور پررنگ بلینگام، ستاره رئال مادرید معرفی شد + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*