قیمت شاهین پلاس اتوماتیک

سایپا قیمت پایه شاهین پلاس اتوماتیک را اعلام کرد

گروه خودروسازی سایپا قیمت پایه شاهین پلاس اتوماتیک را بدون احتساب هزینه‌های جانبی در مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

طبق گفته شرکت سایپا، قیمت خودرو شاهین پلاس اتوماتیک، تنها به عنوان قیمت خالص کارخانه اعلام شده و قیمت مصرف کننده در نهایت با احتساب هزینه های جانبی نظیر مالیات، بیمه و شماره گذاری محاسبه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت و مشخصات این سدان پرآپشن می‌پردازیم.

قیمت پایه شاهین پلاس اتوماتیک در مرداد ۱۴۰۳

قیمت پایه کارخانه شاهین پلاس اتوماتیک در مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳، مبلغ ۶۳۸ میلیون و ۳۱۴ هزار تومان اعلام شده است. شاهین پلاس به عنوان نمونه ارتقاء یافته شاهین CVT توسط سایپا معرفی شده است. برای درک بهتر این تفاوت پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مقایسه مقایسه شاهین پلاس اتوماتیک با شاهین CVT که توسط تیم خودرو گجت نیوز تهیه شده را مطالعه کنید.

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و امکانات شاهین پلاس اتوماتیک

در بخش فنی این خودرو از پیشرانه جدید ME16 بهره برده است. این پیشرانه چهارسیلندر تنفس طبیعی با 16 سوپاپ، از نظر ساختاری شباهت‌های زیادی به موتور TU5 پلاس ایران خودرو دارد. این تغییر در پیشرانه می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و بازار شاهین بگذارد. پیشرانه شاهین پلاس قادر است حداکثر 115 اسب‌ بخار قدرت و 147 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

مجموع این توان از طریق یک گیربکس شش سرعته خودکار به چرخهای جلو می‌شود. احتمال عرضه شاهین پلاس با گیربکس پنج سرعته دستی نیز وجود دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است و باک آن ظرفیت 47 لیتر دارد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی طراحی شده است.

نمای داخل شاهین پلاس اتوماتیک

از مجموع امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شیشه های دودی عقب، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده همراه با گرم‌کن صندلی‌های جلو، سانروف، کروز کنترل و لیمیت کنترل، ۲ کیسه هوای ایمنی، آنتن کوسه‌ای، سامانه کنترل پایداری (ESC)، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی، کف‌پوش سه بعدی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی همراه با مسیریاب، دوربین دنده عقب، سنسور هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سنسور نور، رینگ‌های آلومینیومی، تنظیم سیستم صوتی برروی فرمان، تریم چرمی صندلی ها، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پایش فشار باد تایرها، ایزوفیکس صندلی عقب، فرمان برقی و سامانه GSI اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
قیمت سهند پارس خودرو رسما اعلام شد سایپا اولین سری سهند را به خریداران تحویل داد سهند S در برابر ساینا S، مقایسه ارزان‌ترین سدان های ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*