ام جی جی تی فیس لیفت

ام جی جی تی فیس لیفت معرفی شد؛ سدان اسپرت چینی با چهره تهاجمی

نسخه فیس لیفت ام جی جی تی معرفی شد. خودرو چینی اسپرت MG GT حالا با طراحی جدید نمای بیرونی و فضای داخلی، به‌روزتر از قبل شده است.

ام جی پنج سال بعد از عرضه نسل دوم سدان ام جی جی تی یا ام جی جی 5 به بازار، اخیراً از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کرد. این فیس لیفت المان‌های جدید در طراحی نمای بیرونی متاثر از ام جی ۷ و کابین به‌روز شده را به دنبال دارد. گفتنی است که ام جی GT فردا موتورز پیش‌تر به‌صورت وارداتی به بازار ایران راه پیدا کرده است و دور از انتظار نیست که خبر عرضه نسخه فیس لیفت آن هم در آینده نه چندان دور در اخبار خودرو دیده شود.

معرفی نسخه فیس لیفت ام جی جی تی

بدنه ام جی جی تی جدید هم کماکان در پیروی از نسخه قبلی حالت عضلانی دارد، ولی قسمت‌های جلو و عقب آن بازطراحی شده‌اند. در نمای جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر بدون تریم مشکیِ قبلی به چشم می‌خورد. خروجی‌های سپر هم تغییر پیدا کرده‌اند و چراغ‌های جلو حتی کمی تهاجمی‌تر از قبل شده‌اند. به سپر عقب هم خروجی‌های فیک برجسته‌تر و دیفیوزر همرنگ با بدنه اضافه شده است و چراغ‌های این ناحیه هم کشیده‌تر شده‌اند.

نمای جلو ام جی جی تی فیس لیفت

این نسخه فیس لیفت حالا با افزایش 40 میلی‌متری، 4715 میلی‌متر طول دارد. بقیه ابعاد دست‌نخورده مانده است؛ به‌عنوان مثال، هنوز دو محور آن در فاصله 2680 میلی‌متری نسبت به یکدیگر قرار گرفته‌اند.

نمای عقب ام جی جی تی فیس لیفت

در طراحی فضای داخلی ام جی GT فیس لیفت هم بازنگری شده است. طراحی نامتقارن قبلی کابین این خودرو چینی جای خود را به یک طراحی مرسوم‌تر داده است. روی داشبورد هم دو نمایشگر 12.3 اینچی به چشم می‌خورند و دکمه‌های کمتر در کنسول مرکزی و دریچه‌های کرومی تهویه لوزی‌شکل برخی دیگر از ویژگی‌های کابین هستند.

این سدان برای تامین قوای محرکه خود هم از دو موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد. تیپ پایه با اتکا به نسخه تنفس طبیعی این موتور می‌تواند 127 اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق گیربکس دستی 5 سرعته یا سی‌وی‌تی نیرو محرکه را به چرخ‌ها هدایت می‌کند. نسخه پرچمدار که به توربوشارژر مجهز است، توانایی تولید 179 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور را دارد و به‌وسیله یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند.

کابین ام جی جی تی فیس لیفت

ام جی GT اهمیت زیادی برای این خودروساز چینی دارد؛ از آنجا که به گزارش رسانه‌های داخلی، نصف فروش ام جی در چین طی نیمه اول سال 2024 را همین خودرو به خود اختصاص داده بود. البته رقبایی مثل جیلی امگراند و چانگان ایدو پیش رو آن هستند و حتی در زمینه فروش با اختلافی چشمگیر از آن پیشی گرفته‌اند.

خودرو MG GT دو هفته دیگر در نمایشگاه خودرو چنگدو در چین برای اولین بار به‌صورت رسمی به نمایش گذاشته خواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو چینی مدتی بعد به بازار خاورمیانه، فیلیپین، استرالیا، مکزیک و تایلند معرفی شود.

نسل جدید سانگ یانگ اکتیون با طراحی زیباتر از قبل معرفی شد تیگو 8 پرو مکس موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه ANCAP شد اولین تصاویر از کیا K8 جدید منتشر شد؛ جانشین کادنزا واقعا خواستنی است نسل جدید میتسوبیشی پاجرو با این طراحی خاص به جنگ تویوتا لندکروزر می‌آید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*