تویوتا هایلوکس کرولا ضدگلوله

ابتکار جدید تویوتا، کرولا و هایلوکس ضدگلوله است + ویدیو

خودروساز ژاپنی تویوتا با معرفی نسخه ضدگلوله کرولا، هایلوکس و فورچونر، تصور شما از خودروهای زرهی و ضدگلوله را تغییر می‌دهد.

معمولا‌ً وقتی صحبت از خودروهای ضدگلوله در میان باشد، احتمالاً به یاد رضوانی تانک، کادیلاک اسکالید، بی ام و سری 7 و امثال آن‌ها می‌افتید. با وجود این، آنچه به‌تازگی تویوتا تدارک دیده است، تصور شما از خودروهای ضدگلوله را تغییر می‌دهد. این خودروساز ژاپنی از نسخه ضدگلوله کرولا و هایلوکس در برزیل رونمایی کرد.

نسخه‌ ضدگلوله کرولا، هایلوکس و فورچونر

شعبه برزیلی تویوتا در همکاری با چند تیم دیگر نسخه ضدگلوله کرولا و هایلوکس را ساخته و به فروش گذاشته است. در وب‌سایت رسمی این شعبه هم نوشته‌ای به چشم می‌خورد مبنی بر این‌که نسخه‌های زرهی کرولا سدان، کرولا کراس، هایلوکس و فورچونر به‌صورت رسمی برای خرید در دسترس مشتریان قرار دارند. حتی افرادی که از قبل مدل 2020 این خودروها یا بالاتر را داشته باشند، می‌توانند نسبت نصب کیت ضدگلوله روی آن‌ها اقدام کنند.

تویوتا و شرکای آن اجزای مستحکم‌تر و شیشه‌های ضخیم‌تر روی این خودروها نصب می‌کنند. پوشش محافظتی ارائه شده توسط این شرکت در برابر گلوله‌های سلاح‌های کوچک و همچنین سلاح‌های سرد مثل چماق و لوله فلزی مقاوم است که می‌تواند تا حدی نگرانی مشتریان نسبت به حمله احتمالی به سرنشینان را رفع کند. البته هزینه نصب این اجزای جدید مشخص نیست، ولی فروش چنین نسخه‌هایی از محصولات تویوتا احتمالاً توجهات زیادی را در اخبار خودرو به خود جلب کند.

تویوتا هایلوکس کرولا ضدگلوله

شاید کنجکاو شده باشید که چرا خودروسازی مثل تویوتا که خودروهای مقرون به صرفه و بادوام تولید می‌کند نسخه ضدگلوله کرولا و هایلوکس را ارائه داده است. دلیل ارائه چنین نسخه‌هایی توسط شعبه برزیلی تویوتا به نرخ ارتکاب جرم در این کشور بر می‌گردد. علی‌رغم کاهش جزئی نرخ کلی ارتکاب جرم در برزیل، رسیدن نرخ قتل عمد در این کشور به 39 هزار و 500 فقره در سال گذشته میلادی محل نگرانی شده است. در نتیجه جای تعجبی ندارد که مردم برزیل به اشکال متفاوت در تلاش برای ارتقای سطح محافظتی خود باشند.

در گجت نیوز بخوانید:
این خودرو چینی رکورد سرعت شارژ در جهان را در اختیار دارد ام جی جی تی فیس لیفت معرفی شد؛ سدان اسپرت چینی با چهره تهاجمی نسل جدید سانگ یانگ اکتیون با طراحی زیباتر از قبل معرفی شد پرفروش ترین خودروهای اروپا در سال ۲۰۲۴؛ درخشش ساندرو و سقوط تسلا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*