قابلیت تم چت واتساپ

به‌زودی می‌توانید صفحات چت واتساپ را با سلیقه خود زیباتر کنید

تیم توسعه‌دهنده واتساپ با قابلیت تم چت که پیش‌تر تلگرام ارائه داده بود، قرار است دست کاربران را در شخصی‌سازی WhatsApp بازتر بگذارد.

تیم توسعه‌دهنده واتساپ چند وقتی است که به‌طور پیوسته قابلیت‌های جدیدی را به این پیامرسان اضافه می‌کند و حالا برنامه دارد یک قابلیت دیگر را در دسترس کاربران آن قرار بدهد. نسخه بتای جدید این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید با شماره 2.24.17.19 نشان می‌دهد که تم برای چت در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد. این قابلیتی است که تلگرام از مدت‌ها قبل با گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد به کاربران خود ارائه می‌دهد.

قابلیت تم چت در واتساپ

قابلیت قرار دادن تم برای چت در مقطع کنونی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد. این قابلیت امکان تغییر رنگ پیام‌ها و تصویر پس‌زمینه چت را برای کاربر فراهم می‌کند. با انتخاب یک رنگ مشخص، همان رنگ به‌صورت خودکار برای تم چت انتخاب می‌شود، ولی شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه و حباب پیام‌ها امکان‌پذیر است. شنیده‌ها حکایت از این دارند که دست کم در ابتدا 10 تم متفاوت پیش رو کاربران قرار خواهد گرفت و احتمالاً به مرور زمان تم‌های بیشتری به این برنامه اضافه می‌شوند.

قابلیت تم چت واتساپ

به نظر می‌رسد قابلیت تعیین تم برای چت شامل همه چت‌ها می‌شود و حداقل در ابتدا امکان تغییر تم هر چت به‌صورت مجزا وجود نخواهد داشت. با این حال، بعید نیست که تیم توسعه‌دهنده واتساپ در آینده با فراهم کردن امکان تغییر جداگانه تم هر چت، دست کاربران را در شخصی‌سازی بازتر بگذارد. همچنین منابع اشاره کرده‌اند که تغییر تم فقط اپلیکیشن خود کاربر را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بر خلاف اینستاگرام، کاربران مقابل نمی‌توانند پس‌زمینه و رنگ انتخاب شده را مشاهده کنند.

به هر حال، کماکان امکان اعمال تغییراتی در این قابلیت جدید واتساپ در فرایند توسعه و آزمایش وجود دارد. با توجه به الگو همیشگی ارائه از مرحله بتا تا انتشار نسخه نهایی، انتظار می‌رود تم صفحات چت تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس گوشی های موبایل اندروید قرار بگیرد. البته مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی برای iOS ارائه می‌شود. پیش از این چند ماه قبل قابلیتی مشابه به‌صورت آزمایشی در نسخه iOS واتساپ رویت شده بود و از حدود 5 تم برای حالات شب و روز این پیامرسان برخوردار بود.

در گجت نیوز بخوانید:
واتساپ یک منوی مخفی برای مدیریت پیام های خوانده نشده دارد قابلیت واکنش به پیام های واتساپ با دو ضربه اضافه می‌شود + عکس واتساپ با این قابلیت جدید روی دست تلگرام بلند می‌شود تغییری بزرگ در واتساپ؛ بدون نیاز به شماره موبایل از Whatsapp استفاده کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*