لینکلن نویگیتور 2025

شاسی بلند لوکس لینکلن نویگیتور 2025 با آپشن های جدید از راه رسید

شاسی بلند لوکس و مدرن لینکلن نویگیتور 2025 با امکانات رفاهی و سفارشی متعدد به جنگ با کادیلاک اسکالید می‌رود. برنده این رقابت کدام خودرو است؟

خودروسازان آمریکایی رقابت سخت و سنگینی با یکدیگر دارند و فورد در همین راستا برای سبقت گرفتن از جنرال موتورز و کادیلاک از شاسی بلند جدید خود با نام لینکلن نویگیتور 2025 رونمایی کرده است. این خودروی جذاب و لوکس، امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرنی دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

لینکلن نویگیتور 2025 معرفی شد

متاسفانه زیربرند فورد موفق نشده تا به امروز سودآوری بالایی از محصولات خود داشته باشد. لینکلن هم اینک در معرض تعطیلی کامل قرار دارد چرا که نتوانسته در رقابت با مرسدس بنز و بی ام و، سدان درخور توجهی عرضه کند و حالا با ورود به عرصه شاسی بلندهای عریض و طویل هم موفقیت چندانی در ظاهر به دست نیاورده است. مشتریان آمریکایی ترجیح می‌دهند به جای لینکلن، کادیلاک اسکالید بخرند.

لینکلن نویگیتور 2025 - نمای جلو

سال ساخت شاسی بلند لینکلن نویگیتور به 1997 میلادی باز می‌گردد. نویگیتور نسخه لوکس و پرآپشن فورد اکسپدیشن بوده و حالا پنجمین نسل از آن در دست تولید قرار دارد. دو مدل از این شاسی بلند طی سال‌های اخیر با طول و بدنه متفاوت به بازار آمده اما وضعیت پیشرانه و قوای محرکه‌اش تنها در یک گزینه با پیشرانه V6 اکوبوست فورد مشترک بوده است.

قوای محرکه لینکلن نویگیتور 2025

زیر کاپوت شاسی بلند جدید فورد یک پیشرانه 3.5 لیتری اکوبوست تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل حداکثر 440 اسب بخار قدرت و 691 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها در عرض 6 ثانیه اتفاق می‌افتد و نهایت سرعتی که با آن می‌توانید برانید، 200 کیلومتر بر ساعت است.

لینکلن نویگیتور 2025 - نمای عقب

وزن شاسی بلند آمریکایی لینکلن 2800 کیلوگرم بوده و در هر 100 کیلومتر پیمایش حدود 12 لیتر سوخت مصرف می‌کند. لینکلن تمام تلاش خود را کرده تا بتواند فضای داخلی نویگیتور 2025 را ارتقا دهد.

طراحی کابین

همان‌طور که اشاره کردیم، برند لینکلن سعی کرده برای رقابت با کادیلاک اسکالید و شاسی بلندهای جنرال موتورز، فضای داخلی نویگیتور 2025 را بهبود دهد. نمایشگر بزرگ و تازه وارد 48 اینچی به منظور سرگرمی و نمایش اطلاعات فنی موردنیاز راننده یکی از ویژگی‌های جذاب این خودرو به حساب می‌آید.

لینکلن نویگیتور 2025 - نمای داخلی

مانیتور در مرکز داشبورد تعبیه شده و پشت فرمان ظاهر قبلی خود را حفظ کرده است. سرنشینان ردیف اول و دوم هم اکنون می‌توانند از قابلیت گرم کن و سردکن صندلی‌های خود لذت ببرند. در نمای بیرونی نویگیتور نیز شاهد رینگ‌های استاندارد 22 اینچی هستیم که البته امکان تعویض آنها با نمونه‌های 24 اینچی هستیم.

از دیگر قابلیت‌های کابین شاسی بلند لینکلن می‌توان به سیستم پخش اختصاصی عطر در کابین، نورپردازی محیط و انواع برنامه‌های ماساژ اشاره کرد. علاوه بر این صندلی‌ها به گونه‌ای طراحی شده که در حالت توقف خودرو، راننده و سرنشین می‌توانند از قابلیت‌های فوق بهره‌مند شوند. تمامی امکانات فوق برای صندلی‌های ردیف دوم و سوم قابل سفارش خواهند بود.

صندوق عقب لینکلن نویگیتور 2025 مجهز به محفظه‌های مختلفی شده و به تقلید از خودروهای لوکس انگلیسی، صندلی برای نشستن سرنشینان تعبیه شده است. مشتریان می‌توانند نسخه سفارشی این شاسی بلند لوکس را با چرم و چوب طبیعی و در رنگ‌بندی متنوع به همراه سیستم صوتی 24 بلندگو خریداری کنند.

قیمت لینکلن نویگیتور 2025

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این شاسی بلند آمریکایی منتشر نشده اما احتمال می‌دهیم که قیمت نسخه پایه و ارزان آن نیاز به بودجه 90 هزار دلاری داشته باشد. همچنین نسخه‌های سفارشی با امکانات بیشتر تا 120 هزار دلار قیمت گذاری خواهند شد. نویگیتور می‌تواند با نسخه پایه کادیلاک اسکالید که مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی 6.2 لیتری است مشابه دانست اما اسکالید با موتور V برتری محسوسی با لینکلن خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
شاسی بلند هیبریدی بی وای دی فنگ چنگ بائو ۸ معرفی شد کیا K4 مدل 2025 به‌عنوان جانشین سراتو در آمریکا رونمایی شد + مشخصات و قیمت نیسان سیلفی هیبرید توسط پارس خودرو به ایران می‌آید ولاگ نمایشگاه آفرود ایران مال ۱۴۰۳ ؛ از لندکروز پاگنده تا کی ام سی رضا بهرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*