خرید یوسی

آموزش شارژ اپل آیدی برای خرید یوسی پابجی موبایل

پلیرهای حرفه‌ای PUBG Mobile برای اینکه بتوانند کاستوم و یا اسکین مورد نظر خود را تهیه کنند، نیاز به اعتبار خواهند داشت. کاربران اندرویدی و آیفون دو مسیر متفاوت در پیش خواهند گرفت و تمرکز ما روی کاربران آیفون خواهد بود. خرید متریال پابجی در آیفون با چند روش مختلف انجام متفاوت انجام می‌شود که همه آن ها را بررسی خواهیم کرد. دقت کنید که در دنیای بازی، چیزی تحت عنوان یوسی پابجی رایگان وجود ندارد و برای به دست آوردن آن نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. اما این که چه کارمزدی پرداخت کنید و از کجا بخرید موضوع بحث ما خواهد بود.

خرید یوسی با ویزا کارت

اولین و ساده‌ترین روش برای خرید یوسی پابجی شارژ اپل آیدی شما می‌‌باشد. چرا که در این روش احتمال خطا بسیار کمتر است و همچنین کارمزد کمتری نیز پرداخت می‌کنید. برای خرید گیفت کارت اپل به شما پیشنهاد می‌کنیم که سایت‌هایی را بررسی کنید که حالت اسپانسری ندارند. اگر دقت کرده باشید در کنار برخی از سایت‌های فروش گیفت کارت اپل آیتونز عبارت “AD” ثبت شده است. این سایت‌ها عموما کارمزد بالایی دارند و تحویل آن‌ها نیز طولانی‌مدت است. پس از اینکه یک سایت معتبر پیدا کردید مراحل زیر را دنبال نمایید.

خرید یوسی

  • از طریق یک سایت معتبر نوع و مبلغ گیفت کارت خود را مشخص کنید.
  • پس از پرداخت هزینه یک رشته چند رقمی شامل حرف و عدد به شما نمایش داده می‌شود. بهتر است که از روی آن اسکرین شات بگیرید و سپس آن را ذخیره نمایید.
  • گام بعدی اپ استور خود را باز کنید و وارد تنظیمات حساب کاربری شود.
  • روی گزینه Redeem Gift Card or Code ضربه بزنید و گزینه ” You can also enter your code manually” انتخاب کنید.
  • در این مرحله کد ارسالی را ثبت کنید و منتظر شارژ اپل آیدی خود بمانید.
  • سپس حساب کاربری خود را به‌روزرسانی کنید تا موجودی برای حساب شما ثبت شود.

به یاد داشته باشید که اگر خرید اپل آیدی معتبر انجام نداده باشید و یک اپل آیدی رایگان برای گوشی خود ثبت کرده باشید، برای انتقال اعتبار به حساب اصلی و یا شارژ اندکی چالش خواهید داشت. ممکن است که فرآیند شارژ حساب شما طولانی شود و این موضوع نیز به دلیل امنیت حساب کاربری شما خواهد بود.

خرید یوسی با کارت بانکی بدون رمز دوم

پس از اینکه اپل آیدی خود را شارژ کردید، زمانی آن رسیده است که انتقال اعتبار انجام دهید. مراحل زیر را به صورت گام به گام انجام دهید تا بدون نیاز به کارت بانکی پابجی موبایل شما شارژ شود.

خرید یوسی

  • بازی PUBG Mobile را باز کنید.
  • حساب کاربری خود را وارد نمایید تا به تنظیمات اصلی دسترسی پیدا کنید.
  • در پایین صفحه گزینه “Shop” را باز کنید و تا بارگذاری کامل صفحه صبر نمایید.
  • از طریق بخش UC مقدار اعتبار مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه خرید یا “Purchase” را انتخاب کنید.
  • زمانی که انتخاب روش پرداخت به شما نمایش داده می‌شود، باید گزینه “Apple ID” را انتخاب نمایید.
  • برای تایید پرداخت از شما درخواست وارد کردن رمز اپل آیدی و یا احراز هویت به وسیله چهره خواهد داشت که باید آن را تایید نمایید.
  • در نهایت یوسی خریداری شده به حساب شما واریز خواهد شد و به سادگی قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید که جهت وصل شدن به اپل آیدی بهتر است که دسترسی به اینترنت بین‌الملل داشته باشید. برخی مواقع افراد به دلیل اینترنت داخلی و عدم دسترسی به شبکه توانایی پرداخت به واسطه اپل آیدی نخواهند داشت و دچار چالش می‌شوند.

خرید یوسی واریز سریع

برخی مواقع افراد نیاز دارند تا با خرید فوری یوسی پابجی حساب کاربری خود را شارژ کنند. گاهی مواقع عجله کردن افراد موجب از بین رفتن موجودی حساب و یا بن شدن اکانت بازی پابجی آن‌ها می‌شود. به همین دلیل بررسی نکاتی که در ادامه می‌گوییم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

  • اولین و مهم‌ترین نکته تبدیل پول شما به یوسی موبایل در لحظه است. برخی مواقع افراد اقدام به خرید uc پابجی لایت می‌کنند و فرآیند تبدیل شدن پول به یوسی را مدنظر قرار نمیدهند. عموما سایت‌های اسپانسری و یا سایت‌هایی که فروش اشتراکی یوسی دارند، چنین چالشی را به همراه خواهند داشت.
  • دومین نکته که در خرید یوسی پابجی موبایل و یا خرید گیفت کارت اپل باید مد نظر قرار دهید، نماد اطمینان سایت و درگاه پرداخت امن آن می‌‌باشد. گاها افراد از یک سایت با قیمت بسیار پایین، اقدام به خرید یوسی اشتراکی می‌کنند و در نهایت حساب آن‌ها مورد فیشینگ قرار می‌گیرد. تمامی این عواقب نیز به دلیل بی توجهی به امنیت سایت و نحوه پرداخت آن است.
  • سومین نکته در خرید فوری یوسی پابجی باید مدنظر قرار دهید، وارد کردن صحیح نام کاربری اکانت شما می‌‌باشد. برخی مواقع افراد اسم خود را با نام کاربری اشتباه می‌گیرند و اطلاعات اشتباهی را ثبت می‌کنند. در این صورت شارژ یوسی پابجی آن ها نیز به درستی صورت نمی‌گیرد.

چرا شارژ اپل آیدی برای یوسی پابجی قابل استفاده نیست؟

گاهی مواقع افراد برای انتقال اعتبار اپل آیدی به یوسی دچار مشکل می‌شوند، این چالش می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  • اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید گیفت کارت اپل آیدی باید مد نظر قرار دهید، انتخاب منطقه مناسب است. گاهی افراد انتقال اعتبار به اپل آیدی را درست انجام نمی‌دهند و اپل آیدی آن‌ها قفل می‌شود. دقت کنید که اپل آیدی اعتبار دارد اما قابل استفاده نیست. برای حل کردن این چالش می‌توانید با فروشنده اپل آیدی و یا فروشنده گیفت کارت اپل ارتباط برقرار کنید.
  • یکی از مهم‌ترین دلایل پرداخت نشدن اعتبار یوسی پابجی به واسطه شارژ اپ استور، هماهنگ نبودن Country/Region این دو است. برای انتقال اعتبار به صورت صحیح لازم است که Country/Region بازی و اپل آیدی به صورت یکسان باشد.
  • همان‌طور که می‌دانید پابجی موبایل به‌صورت پیوسته در حال به‌روزرسانی می‌‌باشد تا بهترین و جذاب‌ترین خدمات را به دنبال‌کنندگان بازی پابجی ارائه دهد. برخی مواقع به دلیل به‌روزرسانی سرورهای اصلی امکان خرید یوسی پابجی وجود ندارد. چرا که خرید یوسی از سمت سرور اصلی غیر قابل پردازش است.
  • گاها افراد از سایت‌های نامعتبر اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز می‌کنند. اعتباری که توسط این افراد خریداری شده است برای چند اپلیکیشن اختصاصی است و غیر قابل انتقال به بازی پابجی می‌‌باشد، به عنوان مثال این اعتبار فقط برای اپل موزیک قابل استفاده است. شارژ دلاری حساب کاملا در دسترس می‌‌باشد، اما قابل انتقال به بازی پابجی نیست.

سخن پایانی

در این بخش به “آموزش شارژ اپل آیدی برای خرید یوسی پابجی موبایل” پرداختیم. اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی از نکات مطرح شده خدمت شما ارائه کنیم، باید به اهمیت اعتبار فروشگاه گیفت کارت اپل آیتونز اشاره نماییم. در صورتی که شما هر مشکل و چالشی داشته باشید، یک فروشگاه معتبر تیم پشتیبانی بسیار قوی در اختیارتان قرار می‌دهد. از طرفی فروشگاه معتبر در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما را پردازش می‌کند و امکان استفاده از یوسی پابجی موبایل را فراهم می‌کند. به هیچ وجه از سایت‌های اسپانسری و یا سایت‌های اشتراکی خرید یوسی پابجی موبایل را امتحان نکنید، چرا که احتمال خطای بسیار بالایی خواهند داشت و حتی می‌توانند موجب بن شدن حساب پابجی شما شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*