مرسدس میباخ SL مدل 2026

مرسدس میباخ SL مدل 2026 معرفی شد؛ نمایان‌گر اوج زرق‌وبرق آلمانی‌ها

مرسدس میباخ از خودرو کانورتیبل SL 680 مونوگرام مدل 2026 با طراحی لوکس و پرجزئیات و پیشرانه 8 سیلندر قدرتمند پرده برداشت.

ساخته جدید میباخ، زیرمجموعه لوکس مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو مونته‌ری 2024 نه لیموزینی عریض و طویل یا شاسی بلندی درشت‌هیکل، بلکه رودستری پرظرافت با جلوه فوق‌العاده لوکس است. مرسدس میباخ اخیراً با معرفی SL 680 مونوگرام مدل 2026 توجهات زیادی را به خود جلب کرد که در اخبار خودرو هم بازتاب داده شده است.

معرفی مرسدس میباخ SL 680 مونوگرام مدل 2026

مرسدس میباخ SL مدل 2026 در دو رنگ‌بندی قرمز و سفید به ترتیب با نام‌های Red Ambience و White Ambience ارائه می‌شود. در هر صورت، در نمای جلو این خودرو کانورتیبل جلوپنجره نورانی و همچنین نشان ستاره سه‌پر مرسدس بنز روی نوک کاپوت به چشم می‌خورند. در چراغ‌های جلو المان‌های رزگلد به کار رفته‌اند و حاشیه شیشه جلو هم تریم کرومی دارد. همچنین زیر این خودرو رینگ‌های مونوبلاک 5 حفره‌ای یا چندپر 21 اینجی قرار می‌گیرند.

نمای جلو مرسدس میباخ SL مدل 2026

با نگاهی به ناحیه عقب، نشان‌های میباخ را می‌توان دید که در سطح سقف سافت‌تاپ این ساخته میباخ نقش بسته‌اند. حتی مشتریان در صورت تمایل می‌توانند همین الگو را برای کاپوت سفارش بدهند. در فرایند حک کردن این نشان‌ها روی کاپوت در ابتدا سطح آن با دست سنباده کشیده می‌شود و سپس الگو مذکور روی آن حک می‌شود. تریم کرومی در ناحیه عقب، چراغ‌های عقب مخصوص میباخ، دیفیوزر جدید و خروجی‌های اگزوز ویژه هم برخی دیگر از المان‌های نمای بیرونی SL جدید هستند.

نمای عقب مرسدس میباخ SL مدل 2026

در کابین میباخ اس ال 680 مونوگرام تریم چرم ناپا به رنگ سفید در قسمت‌های مختلف نظیر صندلی‌ها، کنسول مرکزی و پنل‌های درب‌ها دیده می‌شود. حتی فضای بین صندلی‌ها به همین تریم مزین شده است. البته در مقطع کنونی مشخص نیست که مشتریان امکان سفارش این خودرو با صندلی‌ عقب را خواهند داشت یا خیر. از جمله ویژگی‌های جالب توجه دیگر در فضای داخلی این خودرو کروک می‌توان به آستانه درب‌ها و پدال‌های فولادی و فرمان سه‌پر اشاره کرد.

زیر کاپوت مرسدس میباخ SL مدل 2026 یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو قرار دارد که می‌تواند 577 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به ادعای میباخ، این موتور امکان شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف 4 ثانیه را فراهم می‌کند و حداکثر سرعت آن هم به‌صورت الکترونیکی تا حدود 260 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نیرو محرکه حاصل از پیشرانه 8 سیلندر این خودرو کانورتیبل لوکس به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته که در محصولات مرسدس بنز رایج است به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. همچنین امکان کنترل مستقل محور عقب وجود دارد. این قابلیت در کنار گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به‌صورت استاندارد در دسترس خریداران این خودرو خواهند بود.

هرچند هنوز قیمت این محصول جدید مرسدس میباخ مشخص نیست، انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2025 تحویل آن به خریداران آغاز شود.

در گجت نیوز بخوانید:
کادیلاک با این کانسپت جدید تبحر خود در ساخت سوپرکار را به رخ می‌کشد شاسی بلند برقی نیو L60 به عنوان رقیب چینی تسلا مدل Y معرفی شد ریماک نورا R یک ابرخودرو استثنائی با شتاب صفرتاصد زیر 2 ثانیه است لامبورگینی تمراریو معرفی شد؛ جانشین هوراکان با پیشرانه هیبرید ۹۲۰ اسب بخاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*