اکستریم  TXL

نگاهی به مشخصات فنی اکستریم TXL و LX

خودروهای اکستریم  TXLو LX‌ با مشخصات فنی خود می‌توانند یک تجربه سفر مطمئن را تضمین کنند. در ادامه با مشخصات فنی XTRIM TXL و XTRIM LX آشنا می‌شویم.

در سال‌های اخیر، اگرچه خودروهای الکتریکی در بازار کم و بیش زیاد شده‌اند، اما مشتریانی که عاشق رانندگی هستند، هنوز وسایل نقلیه بنزینی را ترجیح می‌دهند تا از صدای روان و تجربه رانندگی خود لذت ببرند، مخصوصاً هنگام خرید خودرو هایSUV، کیفت لوکس و عملکرد عالی هستند. طراحان خودروهای SUV بنزینی لوکس اکستریم تی ایکس ال و اکستریم ال ایکس را برای برآوردن نیازهای مختلف مشتری های مختلف طراحی می‌کنند.

مشخصات فنی اکستریم TXL و LX‌

XTRIM به‌طور ویژه موتورهای 2.0 TGDI و  1.6 TGDIرا انتخاب کرده است تا نیازهای متنوع مشتری‌ها را برای عملکرد بالا و قدرت قوی برآورده کند و به کاربران امکان انتخاب بیشتری می‌دهد. XTRIM TXL به موتور 2.0 TGDI با حداکثر قدرت 261 اسب بخار، حداکثر گشتاور 400 نیوتن بر متر، شتاب 0-100 کیلومتر در 7/7s مجهز شده است. XTRIM LX به یک موتور توربوشارژ 1.6 TGDIبا حداکثر قدرت 197 اسب بخار، حداکثر گشتاور 290 نیوتن بر متر، شتاب 0-100 کیلومتر در 8/8s مجهز شده است. این دو مدل از نظر قدرت کمی متفاوت هستند. XTRIM TXL قدرتمندتر و روان‌تر است، در حالی که XTRIM LX قدرتمند و کم مصرف است.

اکستریم  LX

TXL مجهز به موتور  2.0 TGDI از یک توربوشارژر با راندمان بالا استفاده می‌کند تا ورودی هوا را تقویت کند و مجهز به سیستم تزریق مستقیم 350 بار است که عملکرد فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد. با به‌کارگیری انواع فناوری‌های پیشرفته NVH، از جمله سیستم شفت تعادل دوگانه برای کاهش لرزش موتور، دمپر خمشی و پیچشی، مجموعه ژنراتور بی‌صدا و غیره، عملکرد NVH TXL در سطح پیشرو در صنعت قرار دارد که به ویژه برای شهروندان خاص طراحی شده است.

LXمجهز به موتور 1.6 TGDI از بسیاری از فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم احتراق هوشمند I-HEC، سیستم مدیریت حرارتی گرمایش سریع، فناوری واکنش سریع سوپر شارژ، فناوری کاهش اصطکاک و غیره استفاده می‌کند و یک جابجایی کوچک نیز می‌تواند قدرت قوی را آزاد کند. چه از چراغ راهنما شروع شود و چه در شتاب سبقت گرفتن، می‌تواند به سرعت به فشردن پدال گاز پاسخ دهد و در این مرحله شاهد شتاب سریع خودرو هستیم که از بلوک سیلندر آلیاژ آلومینیومی دایکاست استفاده می‌کند که در مقایسه با موتور نسل قبلی به استحکام بیشتری دست یافته و وزن را تا 50 درصد کاهش می‌دهد و قدرت عالی و اقتصادی را تضمین می‌کند.

اکستریم  TXLو LX به‌طور کامل با پیگیری مصرف‌کنندگان برای عملکرد بالا و کیفیت لوکس مطابقت دارد. باور کنید که با قدرت قوی خود، مصرف‌کنندگان بیشتری در آینده به پایگاه مالکان خودرو XTRIM خواهند پیوست تا جذابیت بی نهایت عملکرد نهایی و نهایت تجمل را تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*