بازی تلگرامی همستر

مدیر پروژه سیمپل خبر از مرگ بازی تلگرامی همستر می‌دهد

برخی اخبار حاکی از آن است که لیست شدن بازی تلگرامی همستر کامبت منتفی می‌شود. این خبر، تیری بر قلب 200 میلیون کاربر Hamster Kombat است که مدت‌ها در انتظار کسب سرمایه از این بازی به سر می‌برند.

با وجود این که خبر اضافه شدن توکن همستر کمبات به بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، کاربران این بازی تلگرامی را امیدوار کرده بود، اما حالا شایعات ناامیدکننده‌ای به گوش می‌رسد. فردی به نام الکس که طراح و مدیر پروژه بازی Simple است در کانال تلگرامی خود با 2 میلیون دنبال کننده، اعلام کرد لیست شدن همستر کامبت احتمالا کنسل می‌شود. وی در این پست تلگرامی خود نوشت:

بیش از 200 میلیون کاربر منتظر هستند تا توکن همستر کامبت، لیست شود؛ اما این پروژه به‌خاطر درگیری‌های داخلی از مسیر خارج شده است. با وجود قولی که بنیان‌گذاران برای سود 18.6 درصدی سرمایه‌گذاران داده بودند، حالا ادوارد گورینوویچ (بنیان‌گذار همستر)، هرگونه سهمی را انکار می‌کند.

مدیر پروژه سیمپل در ادامه افزود سرمایه گذاران در حال آماده‌سازی شکایت‌های حقوقی هستند و در نتیجه، لیست شدن همستر کامبت لغو شده است. به‌نظر می‌رسد این پروژه یک کلاهبرداری است با وعده‌های دروغ، فریب رهبری و سرمایه‌گذاری‌های سرقت شده!

بازی تلگرامی همستر

مرگ بازی تلگرامی همستر کامبت قطعی است؟

هنوز هیچ اظهار نظر رسمی در این رابطه منتشر نشده است و الکس، مدیر پروژه سیمپل هم احتمالا با این اظهارات، بیشتر به دنبال مطرح کردن نام خود و پروژه خود بوده است؛ اما شواهد حاکی از آن است که اوضاع برای بازی تلگرامی همستر خیلی خوب پیش نمی‌رود و شاید همه وعده‌های بنیان‌گذاران آن، آن‌طور که کاربران انتظار دارند به واقعیت تبدیل نشود. چند ماه است که میلیون‌ها کاربر همستر در انتظار لیست شدن توکن این بازی و کسب درآمد هستند، اما هر بار به دلایلی که کاملا هم مشخص نبودند، لیست شدن توکن Hamster به تعویق افتاد.

در روزهای اخیر نیز اخبار درگیری‌های داخلی بین بنیان‌گذاران همستر، وضعیت را بدتر از قبل کرد. علاوه بر مدیر پروژه سیمپل، چندی پیش یک شرکت تبلیغاتی روسی نیز اخبار ناامیدکننده‌ای در خصوص همستر کامبت منتشر کرده بود. این شرکت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد قبلا با تیم توسعه‌دهنده بازی همستر کامبت، پروژه‌ای را انجام دادند؛ اما در آن پروژه خبری از ایردراپ توکن نشد و احتمالا همین اتفاق برای توکن همستر کامبت هم رخ خواهد داد. این شرکت همچنین مدیران این پروژه را کلاهبردار خواند و بیان کرد سهم آنها در پروژه قبلی داده نشده بود و به همین دلیل قصد دارند از تیم توسعه‌دهنده آن پروژه شکایت کنند.

حالا باید منتظر خبرهای جدیدتر در این رابطه باشیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ اما فعلا که به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان همستر کامبت، چند ماه است میلیون‌ها کاربر این بازی تلگرامی را سر کار گذاشته‌اند.

آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*