خرید جم موبایل لجند

خرید جم موبایل لجند در اوریکس گیم + واریز با آیدی

امروزه شاهد انتشار یکی از سبک‌های پرطرفدار و محبوب بازی‌های آنلاین ویدیویی بر روی گوشی‌های تلفن همراه پیشرفته هستیم، که همان بازی بنگ بنگ یا موبایل لجند می‌‏باشد. این بازی با الهام گرفتن از بازی‌های موفق هم سبک خود (Dota2)، و از طرفی با گرافیک و صداگذاری عالی و همچنین وجود نقشه‌های وسیع، آیتم‌های متنوع و کاراکترهایی با قدرت‏‌ها و ویژگی‏‌های منحصر به فرد توانسته کاربران زیادی را در سراسر جهان سرگرم خود کند. برای پیشرفت در بازی موبایل لجند نیاز به خرید جم موبایل لجند دارید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر و قانونی برای خرید الماس موبایل لجند اورجینال هستید ما به شما فروشگاه ORIXGAME را پیشنهاد می‌‏کنیم تا بتوانید آن را با قیمت ارزان و ارسال آنی تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید جم موبایل لجند
  • نحوه خرید جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم
  • اشتراک‏‌ها و ایونت‏‌های پرطرفدار بازی موبایل لجند
  • نحوه دریافت الماس رایگان در بازی موبایل لجند
  • فروشگاه معتبر برای خرید دایموند موبایل لجند

کاربردهای خرید جم موبایل لجند

برای آنلاک کردن امکانات خاص و آیتم‏‌های ویژه در بازی موبایل لجند نیاز به خرید جم موبایل لجند دارید. برخی از کاربردهای دایموند موبایل لجند عبارتند از:

شخصی‏ سازی و افزایش قدرت کاراکتر‏ بازی با خرید لباس و اسکین‌‏های جذاب

باز کردن قفل هیروها و خرید قهرمانان خاص در بازی

ارتقاء و افزایش قدرت سلاح‌‏ها در بازی

بالا بردن لول بازی با افزایش سرعت پیشرفت بازی

انجام ماموریت‌‏ها و ایونت‏‌های بازی موبایل لجند

نحوه خرید جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم

شما عزیزان می‌‏توانید با مراجعه به صفحه اصلی خرید جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم، پس از انتخاب مقدار الماس مورد نیاز خود، تنها با وارد کردن مشخصات Profile ID وZone ID بازی در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت و در کمتر از 5 دقیقه جم‌‏های خریداری شده را در اکانت خود تحویل بگیرید. قیمت جم موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. چرا که اوریکس گیم با امکانات و ضوابطی که در اختیار دارد، خرید جم موبایل لجند را به طور مستقیم و حتی ارزان‏تر از فروشگاه درون بازی در اختیار کاربران قرار می‌‏دهد.

خرید جم موبایل لجند

اشتراک‏ها و ایونت‏های پرطرفدار بازی موبایل لجند

بازی موبایل لجند نیز مانند دیگر بازی‏های موبایلی آنلاین از ایونت‌‏ها و اشتراک‌‏های جذابی تشکیل شده که پرطرفدارترین آن‏ها عبارتند از:

  • خرید پک هفتگی موبایل لجند: که یک اشتراک پر طرفدار در بین کاربران این بازی می‌‏باشد و با فعال‌سازی آن بلافاصله 80 جم در اکانت شما شارژ می‏‌شود و در طول یک هفته می‌‏توانید در نهایت 220 جم به دست آورید. قیمت پک هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس گیم بسیار ارزان‌‏تر و مقرون به صرفه‌تر از سایر فروشگاه‌‏ها می‌‏باشد. برای خرید پک هفتگی موبایل لجند می‏‌توانید به فروشگاه اوریکس گیم مراجعه کنید و در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.
  • خرید کوپن پس (Coupin Pass) بازی موبایل لجند: که این اشتراک اخیرا به بازی اضافه شده و طرفداران بسیاری دارد.
  • فعال‏‌سازی ایونت پرومودایموند: که این ایونت سالی 1 یا 2 بار به بازی اضافه می‌‏شود. پرومودایموندها همان جم‏‌های زرد رنگ هستند که هر یک از آن‏ها با یک دایموند معمولی برابری می‌‏کند. با شرکت در این ایونت، می‏‌توانید پرومودایموند رایگان به دست آورید و از آن برای خرید هیرو و اسکین و آپگرید کردن آنها، خرید پینت اسکین‏‌ها و … استفاده کنید.

با خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم می‏‌توانید با قیمت ارزان و خیلی سریع تمامی این اشتراک‌ها و ایونت‏‌ها را تنها با آیدی بازی فعال کنید.

خرید جم موبایل لجند

نحوه دریافت الماس رایگان در بازی موبایل لجند

دریافت جم رایگان موبایل لجند سخت هست اما دشوار نیست. راه‌‏های مختلفی برای دریافت الماس رایگان وجود دارد که عبارتند از:

  • شرکت در مسابقات و تورنومنت‌‏های بازی و کسب مقداری جم رایگان
  • تماشای بازی‌‏ها از داخل بازی که می‌توانید فالوور جمع کنید و با زیاد شدن فالوور‏ها به شما جم و الماس می‌دهد.

فروشگاه معتبر برای خرید دایموند موبایل لجند

فروشگاه اوریکس‏ گیم، دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی بوده و دارای یک تیم پشتیبانی قوی است، که همه روزه و به صورت 24 ساعته حتی در تعطیلات رسمی آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان می‌‏‏باشند. اوریکس گیم ارائه‌دهنده محصولات اورجینال و کاملا قانونی گیمینگ می‌‏باشد که محصولات خود را با کمترین سود ممکن و در سریع‌‏ترین زمان به حساب کاربری شما واریز می‏‌کندکیفیت، بازدهی و نوآوری رو بعد از اولین خرید از ما خواهید دید. ما در اوریکس گیم بهترین حس خرید رو بهتون می‏دیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*