قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو

مدیران خودرو قوانین جدیدی برای ثبت نام محصولات خود اعلام کرد

مدیران خودرو قوانین ثبت نام محصولات خود شامل ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم را با هدف کوتاه کردن دست دلالان از بازار تغییر داد.

براساس تازه‌ترین اخبار خودرو منتشر شده در خروجی سایت مدیران خودرو، روش ثبت نام محصولات این برند تغییر کرد. هدف مدیران خودرو این است که خودروها به دست افرادی برسند که واقعا قصد خرید دارند و دلالان نتوانند از این فرصت سوءاستفاده کنند.

تغییرات در قوانین ثبت نام محصولات مدیران خودرو

از این پس، برای خرید خودروهای ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم، باید قوانین جدیدی را رعایت کنید. این قوانین به این صورت است:

قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو

  • زمان محدود برای واریز وجه: بعد از اینکه شما در قرعه‌کشی برنده شدید، تنها یک ساعت فرصت دارید تا بخشی از مبلغ خودرو را واریز کنید. اگر در این زمان پرداخت انجام نشود، فرصت شما از دست می‌رود و به افراد دیگری داده می‌شود.
  • جریمه برای کسانی که واریز نمی‌کنند: اگر برنده قرعه‌کشی شوید و وجه مورد نظر را واریز نکنید، نه تنها فرصت خرید آن خودرو را از دست می‌دهید، بلکه به مدت دو هفته نمی‌توانید در هیچ قرعه‌کشی دیگری از مدیران خودرو شرکت کنید.
  • قرعه‌کشی مجدد: اگر بعد از پایان مهلت واریز وجه، هنوز ظرفیت فروش خودرو تکمیل نشده باشد، قرعه‌کشی مجدد برگزار می‌شود تا افرادی که در مرحله اول برنده نشده‌اند، فرصت دیگری داشته باشند.

مدیران خودرو معتقد است با این تغییرات، خودروها به دست مصرف‌کنندگان واقعی می‌رسد و از سوی دیگر، دلالان و افرادی که قصد احتکار خودرو را دارند، نمی‌توانند از این فرصت سوءاستفاده کنند. احتمالا در آینده نزدیک، سایر خودروسازان نیز از این روش برای فروش خودروهای خود استفاده کنند. این موضوع می‌تواند به کاهش التهاب بازار خودرو و رسیدن خودروها به دست مصرف‌کنندگان واقعی کمک کند.

پیشینه خبر:
شرایط فروش محصولات مدیران خودرو به صورت نقد و اقساط در مرداد ۱۴۰۳ شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ شرایط فروش شاسی بلند اکستریم VX مدیران خودرو در مرداد 1403 شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ تحویل فوری خودروهای معوقه مدیران خودرو آغاز شد + ویدیو مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی آریزو 5 FL در مرداد 1403 را اعلام کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*