سورن پلاس دوگانه سوز

شرایط تکمیل وجه سورن پلاس دوگانه سوز برای متقاضیان با اولویت پاییز 1403

شرکت ایران خودرو، شرایط فروش سورن پلاس دوگانه سوز در طرح جایگزین ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت پاییز ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایط خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با اولویت پاییز ۱۴۰۳ که در سامانه یکپارچه خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند، فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش فوق‌العاده سورن پلاس دوگانه سوز – مرداد ۱۴۰۳

سورن پلاس دوگانه سوز

متقاضیان واجد شرایط تخصیص سورن پلاس CNG با اولویت پاییز ۱۴۰۳ می‌توانند به صورت جایگزین ۵ خودرو متفاوت اعلام شده از سوی ایران خودرو را انتخاب و نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

بر همین اساس، خودرو سورن پلاس بنزینی با موتور XU7P با قیمت ۴۶۹ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان، سورن EF7 بنزینی با قیمت ۴۸۱ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان، خودرو پژو ۲۰۷ با موتور TU3 با قیمت ۴۵۸ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان، رانا پلاس با قیمت ۴۶۱ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان و تارا دستی با قیمت ۵۸۹ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است موعد تحویل خودروهای اعلامی ۹۰ روز کاری اعلام شده است. لذا متقاضیان می‌توانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*