شرایط فروش وانت نیسان

شرایط فروش وانت نیسان با قیمت جدید اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه جدید این شرکت، شرایط فروش نقدی سه مدل از محصولات وانت نیسان در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی سایپا، این شرکت در جهت افزایش عرضه محصولات، تنظیم بازار و تخصیص خودرو به متقاضیان واقعی در نظر دارد تا از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ تا زمان تکمیل ظرفیت ۳ مدل از محصولات وانت نیسان شامل نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVPD، نیسان تکسوز آپشنال SVPD و نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک SVPD را به متقاضیان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش نقدی وانت نیسان – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش وانت نیسان

در این طرح نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVPD با قیمت ۵۸۴ میلیون و ۹۳۲ هزار تومان، نیسان تکسوز آپشنال SVPD با قیمت ۵۷۹ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان و نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک SVPD با قیمت ۵۹۶ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان و با موعد تحویل ۳۰ روزه به متقاضیان عرضه می‌شود.

محصولات ذکر شده به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به وبسایت گروه خودروسازی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com صورت میپذیرد. متقاضیان می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، قبل از زمان شروع ثبت‌نام، به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

شرایط بخشنامه فروش فوری محصولات زامیاد

۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد).

۲- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۳- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می شود الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۴- شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۵- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*