تترلند

تترلند اقدامات امنیتی جدیدی برای حفاظت از دارایی کاربران در صرافی‌های تحت ریسک معرفی کرد

 کاربران ایرانی در حوزه رمزارزها به‌دلیل تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های بین‌المللی با چالش‌های متعددی روبه‌رو هستند. این تحریم‌ها موجب شده‌اند تا دسترسی کاربران به صرافی‌های بزرگ جهانی محدود و با شناسایی واریز‌ها از کیف‌پول‌های رهگیری‌شده، حساب‌های آن‌ها مسدود شود.

رویکرد حیاتی پلتفرم‌های ایرانی

در این شرایط، صرافی‌های ایرانی نقش حیاتی در حمایت از کاربران ایفا می‌کنند. آن‌ها با تقویت زیرساخت‌های امنیتی خود، باید راهکارهایی برای جلوگیری از رهگیری دارایی‌ها و ساختاری امن و مطمئن برای انتقال دارایی‌ها و انجام تراکنش‌های رمزارزی ایجاد کنند. همچنین، شفافیت در ارائه خدمات و اطلاعات به کاربران می‌تواند به افزایش اعتماد کاربران به این صرافی‌ها کمک کند. این اقدامات می‌توانند به شکل‌گیری اکوسیستمی پایدار و ایمن در بازار رمزارزهای ایران کمک کنند و ریسک‌های مرتبط را تا حد ممکن کاهش دهند.

سکوی تبادل رمزارزی تترلند طی ۷ سال فعالیت خود، همواره سعی کرده است با‌توجه‌به تجربه و تخصصی که طی سال‌ها فعالیت کسب کرده است، نکاتی را یادآور شود و در‌نهایت، راهکاری عملی را برای آن دسته از کاربرانی ارائه کند که دارایی‌شان با ریسک مسدودشدن در صرافی‌های بین‌المللی همراه است.

الگوریتم‌های امنیتی تترلند

به‌دنبال مشکلات امنیتی برخی از صرافی‌های رمزارزی با ریسک بالا که دارایی کاربران ایرانی را با خطرات جدی مواجه کرده است، تترلند با یادآوری دستورالعمل‌های امنیتی خود، از راه‌حلی برای کاهش ریسک دارایی کاربران خبر داد. تترلند عنوان کرد:

«ما از سال‌های گذشته با ایجاد زیرساخت‌های امن، امکان شناسایی کیف‌پول‌های رمزارزی خود را به حداقل رساندیم. همچنین، هرگونه شناسایی و رهگیری را که ممکن است به ایجاد ریسک برای دارایی کاربران منجر شود، تاحد‌ممکن کاهش دادیم.»
این صرافی پیشرو در توسعه زیرساخت امنیتی از ابتدای فعالیتش در سال ۱۳۹۷، از روش‌های منحصر‌به‌فرد خود برای انتقال دارایی کاربران استفاده می‌کند تا از دارایی‌های آن‌ها دربرابر مسدودشدن رهگیری تراکنش‌‌های رمزارزی محافظت کند.

قوانین بازدارنده تترلند از مسدود‌شدن دارایی کاربران

تترلند با اشاره به قوانین پلتفرم خود (لینک اطلاعیه)، بیان کرد که برای جلوگیری از مشکلات مشابه، از ۳ سال گذشته واریز دارایی از تمامی صرافی‌های ایرانی به این پلتفرم را ممنوع اعلام‌ کرده است. هدف از این اقدام محافظت از دارایی کاربران و کاهش ریسک‌های احتمالی بوده است.

راهکار تترلند برای دارایی پرریسک در کیف‌پول‌های رهگیری‌شده کاربران

تترلند اعلام کرده است که با ایجاد راهکار مشخص و ارائه کیف‌پول‌های ایزوله که به‌صورت اختصاصی تعبیه شده است، کاربرانی که نگران از‌دست‌رفتن دارایی خود به‌دلیل مشکلات مذکور هستند، می‌توانند دارایی‌هایشان را به تترلند منتقل و از‌این‌پس با خیال آسوده‌تری از پلتفرم ایمن تترلند استفاده کنند.

در انتها کاربران می‌توانند با مراجعه به (این صفحه) تمایل خود را برای این انتقال اعلام کنند. ناگفته نماند که مهلت استفاده از سرویس انتقال امن تترلند ۵/۶/۱۴۰۳ است. کاربران برای انتقال دارایی خود از دیگر پلتفرم‌های ایرانی، باید تنها از طریق این فرم اقدام و قوانین و شرایط آن را به‌صورت کامل مطالعه و تأیید کنند. هرگونه انتقال مستقیم رمزارز از صرافی‌های ایرانی به کیف‌پول‌های موجود در پلتفرم تترلند خارج از این سرویس، به‌دلیل به‌خطر‌افتادن امنیت دارایی کاربران تترلند همچنان ممنوع است و درصورت مشاهده، مطابق با شرایط و قوانین که مورد تأیید کاربر قرار گرفته است، برخورد می‌شود.

این اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی تترلند و با هدف افزایش امنیت و آگاهی کاربران انجام شده است. این صرافی همچنین تأکید کرده است که به ارائه آموزش‌ها و تحلیل‌های بازار برای حمایت از سرمایه‌گذاران و جلوگیری از بروز مشکلات مشابه ادامه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*