تصاویر رسمی آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو

این شما و این اولین تصاویر و اطلاعات رسمی آیفون ۱۶ + عکس

چند هفته مانده به رونمایی از گوشی‌های سری iPhone 16، نخستین تصاویر و اطلاعات رسمی از آیفون ۱۶ اپل منتشر شد که همه را سورپرایز می‌کند.

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به رویداد سپتامبر اپل، شایعات به سمت افشای اطلاعات تبلیغاتی رسمی نیز کشیده شده است. یک افشاگر در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که تصاویر تبلیغاتی سری آیفون ۱۶ به بیرون درز کرده است.

تصاویر رسمی خانواده آیفون ۱۶

تصاویر منتشر شده که ظاهرا برای بازار چین در نظر گرفته شده‌اند، جزئیات جالبی از این گوشی‌های هوشمند را فاش می‌کنند. آنطور که در این تصاویر دیده می‌شود، آیفون ۱۶ به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و شیشه، دکمه اکشن جدید و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین، این گوشی از تراشه قدرتمند A18 و درگاه USB-C بهره می‌برد.

تصاویر رسمی آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو

در تصاویری دیگر، آیفون ۱۶ پرو با دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه A18 Pro معرفی شده است. این تراشه قرار است قابلیت‌های عکاسی محاسباتی در آیفون را به سطح جدیدی برساند.

تصاویر رسمی آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو

با این حال، باید توجه داشت که این تصاویر لزوما تأیید شده نیستند و امکان ساختگی بودن آن‌ها وجود دارد. اپل همواره تلاش می‌کند تا اطلاعات محصولات جدید خود را تا آخرین لحظه مخفی نگه دارد.

اگرچه بسیاری از مشخصات ذکر شده در این تصاویر با شایعات قبلی همخوانی دارند، اما نمی‌توان آن‌ها را به عنوان حقیقت قطعی در نظر گرفت. هر کسی با کمی دانش طراحی و دسترسی به اطلاعات قبلی می‌تواند تصاویر مشابهی را ایجاد کند.

بنابراین تا زمانی که اپل به صورت رسمی از محصولات جدید خود رونمایی کند، بهتر است به این شایعات با دیده تردید نگاه کنیم. در هفته‌های آینده احتمالا شاهد انتشار شایعات بیشتری در مورد آیفون‌های جدید خواهیم بود.

در گجت نیوز بخوانید:
اپل برای تولید آیفون ۱۶ دست به دامن چینی‌ها شد! رنگ برنزی آیفون ۱۶ پرو مکس، سورپرایز امسال اپل + عکس ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس مشخص شد انتشار تصاویر ماکت آیفون ۱۶؛ طراحی و رنگبندی گوشی جدید اپل را لو داد + عکس اپل با آیفون ۱۶ پرو مکس به جنگ فناوری باتری شگفت انگیز وان پلاس خواهد رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*