مرسدس میباخ S 680 نوردیک گلو

مرسدس میباخ S 680 نوردیک گلو، سدان فوق‌العاده لوکس آلمانی معرفی شد + عکس

مرسدس میباخ از نسخه ویژه S 680 با نام نوردیک گلو پرده برداشت؛ یک سدان لوکس اصیل آلمانی با کابین پرزرق و برق و پیشرانه 12 سیلندر قدرتمند.

مرسدس میباخ در جریان نمایشگاه خودرو مونته‌ری 2024 از مرسدس میباخ SL 680 مونوگرام مدل 2026 رونمایی کرد، ولی این خودروساز آلمانی تدارکات بیشتری برای این رویداد دیده بود. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که این شرکت همچنین S 680 نوردیک گلو (Nordic Glow) را طی این نمایشگاه به‌نمایش گذاشت. نوردیک گلو نسخه‌ای ویژه از مرسدس میباخ S 680 با تریم لوکس، پیشرانه 12 سیلندر قدرتمند و تولید بسیار محدود است.

معرفی نسخه نوردیک گلو مرسدس میباخ S 680

در نمای بیرونی مرسدس میباخ اس 680 نوردیک گلو ترکیب دو رنگ سفید (Moonlight White Metallic) و بنفش (Northern Lights Violet Metallic) به کار رفته است. طراحان میباخ به این دلیل این رنگ‌ها را انتخاب کرده‌اند که یادآور شفق قطبی در مدار شمالگان هستند. تریم کرومی تیره هم این رنگ‌بندی دیدنی را تکمیل می‌کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، میباخ تدارک ویژه‌ای برای کابین این نسخه از مرسدس میباخ S 680 دیده است. صندلی‌های این خودرو از جنس چرم ناپای اختصاصی با طیفی از خاکستری (Rose Grey) هستند و فرمان و صندلی‌های تاشو ردیف عقب از تریم چرم و چوب برخوردارند. روی کنسول مرکزی هم نوشته‌ای حک شده است که نشان می‌دهد راننده سوار چندمین دستگاه تولید شده از این سدان لوکس میباخ است.

نمای کناری مرسدس میباخ S 680 نوردیک گلو

نسخه نوردیک گلو از همان پیشرانه استاندارد مرسدس میباخ S 680 بهره می‌برد. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 6 لیتری V12 توئین توربو قرار دارد که می‌تواند 603 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته هم با اتکا به سیستم 4Matic مرسدس بنز نیرو محرکه این موتور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

فقط 50 دستگاه از نسخه ویژه مرسدس میباخ اس 680 به‌صورت اختصاصی برای بازار آمریکا تولید می‌شود. این 50 دستگاه در تاریخ دیرتری در سال جاری میلادی با قیمت پایه حدود 340 هزار دلار به نمایندگی‌های این برند در آمریکا راه پیدا می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
نسخه ویژه جدید رولز رویس اسپکتر؛ خودرویی فوق لوکس که فقط یک نسخه از آن در دنیا وجود دارد کانسپت کادیلاک Sollei به نمایش گذاشته شد؛ خودرو کروک آمریکایی که از آینده آمده است تیتر خبر مرتبط اینجا قرار داده شود رولز رویس ریث منصوری، نسخه پر زرق و برق سدان لوکس انگلیسی از راه رسید + عکس این لامبورگینی خاندان سلطنتی عرب، گران ترین خودرو فروخته شده در تاریخ اینترنت است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*