سرویس رایگان جک J4 شهریور 1403

با سرویس رایگان جک J4، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید

کرمان موتور با اجرای طرح سرویس رایگان تابستانی برای خودروهای جک J4، به مدت سه هفته از سوم شهریور، لبخندی بر لب رانندگان جک سوار هدیه می‌کند. در ادامه با طرح بازدید پیش از سفر کرمان موتور برای جک جی 4 در شهریور 1403 همراه شما هستیم.

اگر شما هم مالک یک جک J4 هستید و قصد دارید تا تابستان را با یک سفر آسوده به پایان برسانید، این خبر برای شما خوشحال‌کننده خواهد بود. کرمان موتور طرح ویژه‌ای را برای سرویس رایگان خودروهای جک جی 4 در نظر گرفته است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به سفر تابستانی خود بروید.

بازدید و سرویس رایگان کرمان موتور برای جک J4 در شهریور 1403

شرکت کرمان موتور با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتریان و تضمین سفری ایمن و بدون دغدغه، طرح ویژه سرویس رایگان تابستانی برای مالکان خودروهای JAC J4 را در نظر گرفته است. این طرح از تاریخ 3 شهریور تا 23 شهریور 1403 در تمامی نمایندگی‌های مجاز کرمان موتور در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

خدمات رایگان شامل چه مواردی می‌شود؟

سرویس رایگان جک J4 شهریور 1403

در این طرح ویژه، کلیه مالکان خودروهای JAC J4، بدون در نظر گرفتن وضعیت گارانتی خودرو، می‌توانند از خدمات زیر به صورت رایگان بهره‌مند شوند:

  • تعویض روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا: برای اطمینان از عملکرد صحیح موتور خودرو
  • اجرت سرویس دوره‌ای: تمامی هزینه‌های مربوط به سرویس دوره‌ای خودرو به صورت رایگان انجام می‌شود.
  • بازدید و به‌روزرسانی نرم‌افزار موتور: بهینه‌سازی عملکرد موتور و رفع ایرادات احتمالی
  • بازدید و کنترل کلیه چراغ‌ها: اطمینان از عملکرد صحیح چراغ‌های جلو و عقب خودرو
  • بازدید و کنترل نشتی کلیات خودرو: بررسی و رفع هرگونه نشتی در سیستم‌های مختلف خودرو

چرا سرویس خودرو قبل از سفر مهم است؟

قبل از هر سفر طولانی، انجام سرویس دوره‌ای خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. با انجام سرویس‌های دوره‌ای، از عملکرد صحیح خودرو اطمینان حاصل کرده و از بروز مشکلات فنی در طول سفر جلوگیری می‌کنید. همچنین توجه کنید که کرمان موتور با اجرای این طرح، به نوعی تعهد خود به کی ام سی ایگل را نیز نشان می‌دهد، چرا که سدان اقتصادی ایگل برمبنای پلتفرم جک جی 4 توسعه پیدا کرده است.

نحوه استفاده از طرح سرویس رایگان جک جی 4 کرمان موتور

برای استفاده از این طرح ویژه و رزرو نوبت سرویس، می‌توانید به سایت رسمی بم خودرو به آدرس https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به لینک https://kermanmotor.com/dealers/1/، نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز کرمان موتور را پیدا کرده و به صورت حضوری جهت رزرو نوبت اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*