یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ

با یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ، زندگی رویایی را تجربه کنید

یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ با امکانات جذابی مثل پنل هوشمند Family Hub، دوربین داخلی و هوش مصنوعی، زندگی رویایی را به کاربران هدیه می‌دهد.

تصور کنید در جهانی زندگی می‌کنید که یخچال‌ها دیگر یک لوازم خانگی معمولی و فقط جعبه‌های سردی برای نگهداری مواد غذایی نیستند. آنها به دستگاه‌های هوشمندی تبدیل شده‌اند که با شما تعامل می‌کنند. این یخچال‌ها نیازهای شما را درک می‌کنند، با دنیای خارج ارتباط می‌گیرند و حتی می‌توانند رویاهای آشپزی شما را به حقیقت تبدیل کنند. آنها برایتان خرید می‌کنند، بر اساس موادی که نیاز دارید، دستور پخت اختصاصی ارائه می‌دهند و تمامی مواد غذایی را تازه و باطراوت نگه می‌دارند. هر بار که در یخچال را باز می‌کنید، گویی وارد دنیایی از طعم‌ها و رایحه‌های گوناگون شده‌اید. این یخچال‌های شگفت‌انگیز حتی می‌توانند موسیقی یا فیلم مورد علاقه شما را پخش کنند و با این کار، شما را به دنیایی از تجربیات نوین ببرند. چه خوب می‌شد اگر این یخچال‌های رویایی واقعی بودند!

شرکت سامسونگ با عرضه یکی از جدیدترین یخچال‌های هوشمند خود، این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و امکاناتی بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ به‌عنوان یک محصول هوشمند در خانه، با پیشنهادات گوناگون خود از شما و اعضای خانواده‌تان استقبال می‌کند. این یخچال تجربه‌ای شگفت‌انگیز از حضور در آشپزخانه را برای شما به ارمغان می‌آورد و به ارتقای کیفیت زندگی‌تان کمک می‌کند.

کمک هوش مصنوعی یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ به آشپزی

یخچال ساید بای ساید RS6H سامسونگ، با طراحی شیک و مدرن خود، جلوه‌ای بی‌نظیر به آشپزخانه شما می‌بخشد. این یخچال به پنل هوشمند Family Hub مجهز شده است که از امکانات گسترده‌ای برخوردار است و به شما امکان می‌دهد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دستور پخت‌های جدید و خلاقانه‌ای را پیدا کنید. با قابلیت اتصال به اینترنت و دوربین داخلی برای مشاهده محتویات یخچال، به‌همراه هوش مصنوعی پیشرفته، این دستگاه لیست خرید شما را به‌طور دقیق تنظیم کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی آشپزی کنید و دیگر دغدغه‌ای برای انتخاب یک وعده غذایی خوشمزه نداشته باشید. Family Hub با مدیریت هوشمند مواد غذایی و آشپزی، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند.

از هر جایی داخل یخچال خود را ببینید

اگر زمانی که در راه خانه هستید و نیاز دارید برای شام خرید کنید، اما از موجودی یخچال خود خبر ندارید، قابلیت «نمای داخلی» (View Inside) سامسونگ به یاری شما می‌آید. با این ویژگی، از هر مکانی که باشید، می‌توانید داخل یخچال خود را مشاهده کنید و از محتویات آن مطلع شوید. دوربین‌های نصب‌شده در داخل محفظه‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا تمامی اقلام را ببینید. از طریق گوشی هوشمند خود، می‌توانید به‌راحتی موجودی یخچال را بررسی کرده و بدون نیاز به باز کردن درب آن، وضعیت مواد غذایی را کنترل کنید. با این ویژگی، تهیه لیست خرید به‌سادگی و بدون دردسر انجام می‌شود.

یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ

علاوه بر این، می‌توانید برای هر یک از اقلام غذایی، تاریخ انقضای مشخصی تعیین کنید تا این یخچال هوشمند، بر اساس بهترین زمان مصرف، شما را مطلع سازد. به این ترتیب، دیگر نگران فاسد شدن مواد غذایی که در گوشه و کنار یخچال فراموش شده‌اند، نخواهید بود. با این ویژگی، همه چیز در بهترین و تازه‌ترین زمان ممکن مصرف می‌شود و از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می‌کنید.

با غذاهای تکراری خداحافظی کنید

برای همیشه با غذاهای تکراری خداحافظی کنید! یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ با قابلیت برنامه‌ریز غذا (Meal Planner)، چالش همیشگی انتخاب غذا برای هر وعده را از بین می‌برد. این برنامه‌ریز هوشمند، با توجه به ترجیحات شما و موجودی داخل یخچال، هر روز یک پیشنهاد جدید و خلاقانه برای غذا ارائه می‌دهد. با این ویژگی، می‌توانید هر روز برای اعضای خانواده‌تان یک وعده خوشمزه و متناسب با سلیقه‌شان بپزید و تجربه آشپزی را به یک لذت روزانه تبدیل کنید.

یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ

ویژگی SmartThings Cooking با یادگیری ذائقه و انتخاب‌های غذایی شما، همواره دستور پخت‌های جذاب و در عین حال ساده‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی قادر است از طریق پلتفرم SmartThings، دستور پخت انتخابی شما را مستقیما به فر یا اجاق گاز ارسال کند تا مراحل پخت به‌صورت هوشمند انجام شود. همچنین با استفاده از دستیار صوتی Bixby سامسونگ، می‌توانید با فرمان صوتی خود، به جست‌وجو و ذخیره انواع دستور پخت‌های دلخواه بپردازید و تجربه آشپزی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید.

تهیه لیست به‌صورت هوشمند

با برنامه لیست خرید (Shopping List) در یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ، می‌توانید از خریدهای اضافی و اتلاف مواد غذایی جلوگیری کنید. این قابلیت هوشمند با کمک نمای داخلی یخچال، موجودی فعلی مواد غذایی را بررسی کرده و بر اساس آن، یک لیست خرید دقیق تهیه می‌کند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای وعده غذایی بعدی خود هستید و به خرید مواد جدیدی فکر می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید با یک لمس یا حتی فرمان صوتی، اقلام مورد نیاز را به لیست خرید خود اضافه کنید. سپس می‌توانید سفارش خود را مستقیما در سبد خرید فروشگاه‌های آنلاین ثبت کنید. علاوه بر این، از طریق گوشی هوشمند خود به لیست خریدتان دسترسی دارید و می‌توانید آن را در هر زمان که نیاز بود، به‌روزرسانی کنید یا تغییر دهید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا خریدهایتان را بهینه کنید و همیشه مواد مورد نیازتان را در دسترس داشته باشید.

یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ

مرکز سرگرمی آشپزخانه با پنل هوشمند Family Hub

پنل هوشمند Family Hub، زمان شما را در آشپزخانه به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. با اتصال به اینترنت، به دنیایی از آهنگ‌ها، پادکست‌ها، اخبار و شبکه‌های رادیویی متنوع دسترسی خواهید داشت. این نمایشگر همچنین می‌تواند سریال‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب شما را برای سرگرمی پخش کند. علاوه بر این، با استفاده از این پنل می‌توانید به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی پاسخ دهید و از اپلیکیشن‌های موجود در آن استفاده کنید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ای راحت و سرگرم‌کننده در آشپزخانه داشته باشید.

با استفاده از فرمان‌های صوتی ساده، می‌توانید به‌راحتی تمامی امکانات را کنترل کنید. از یخچال خود بخواهید تا مواد غذایی مورد نیازتان را جستجو کند یا یادداشت‌های شما را نمایش دهد. تنها با نصب یک ویجت، به برنامه‌های پخش آنلاین و رسانه‌های اجتماعی محبوب‌تان دسترسی پیدا کنید و به‌راحتی لحظاتتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. ویژگی نمای هوشمند (SmartView) به شما این امکان را می‌دهد که محتوای در حال پخش در تلویزیون‌های هوشمند Samsung Smart TV را به‌طور همزمان روی نمایشگر پنل یخچال مشاهده کنید. علاوه بر این، بدون نیاز به گوشی یا لپ‌تاپ، می‌توانید به وب‌سایت‌ها و خدمات آنلاین دسترسی پیدا کنید و آنها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید.

یخچال ساید بای ساید Family Hub RS6H سامسونگ

فناوری Family Hub به‌عنوان یک مرکز کنترل هوشمند، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با سایر دستگاه‌های متصل در خانه ارتباط برقرار کنید. از طریق پنل این فناوری و با استفاده از اپلیکیشن SmartThings، می‌توانید وضعیت هر دستگاه را به‌صورت مجزا بررسی کرده و آنها را از راه دور مدیریت کنید.

یخچال سایدبای‌ساید Family Hub RS6H سامسونگ، زندگی روزمره شما را به‌طور قابل‌توجهی راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند. برای داشتن یک روز لذت‌بخش با اعضای خانواده، کافی است به این یخچال دستورات لازم را بدهید و بگذارید تا تمامی مراحل تهیه یک وعده غذایی خوشمزه را برای شما انجام دهد. با این یخچال، تجربه‌ای از زندگی رویایی و بدون دغدغه خواهید داشت.

همچنین بخوانید:
با قابلیت‌های یخچال ساید بای ساید FSR14 سامسونگ آشنا شوید با سازوکار درب خودکار یخچال های Bespoke 2024 سامسونگ آشنا شوید تازگی مواد غذایی با قابلیت FlexZone در یخچال های سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*