فروشگاه لوازم کامپیوتر

بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران کجاست [معرفی 6 فروشگاه برتر]

برای خرید کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن می‌توانید سراغ بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران بروید. فروشگاه‌های اینترنتی، بخش مهمی از بازار عرضه و خرید کامپیوتر و لپ تاپ را به خود اختصاص داده‌اند. درج ویژگی‌ها و مشخصات محصولات و امکان مقایسه آنها با همدیگر، سبب شده تا خرید اینترنتی طرفداران زیادی داشت باشد. همچنین این فروشگاه‌ها ضمن فروش محصولات برندهای مختلف، به کاربران مشاوره خرید نیز ارائه می‌دهند.

در این مقاله به معرفی چند تا از شاخص‌ترین فروشگاه‌های مخصوص لوازم کامپیوتر در تهران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فروشگاه پدیده پی سی

فروشگاه لوازم کامپیوتر پدیده پی سی، جزو بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران به‌شمار می‌رود که بیش از ده سال سابقه کار در این زمینه را دارد. این مجموعه تمامی قطعات کامپیوتر، انواع حافظه، مانیتور، مادربرد، کارت گرافیک، کیس، فن و خنک کننده و تمامی سخت‌افزارها را عرضه می‌کند.

پدیده پی سی همچنین نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای مطرح ایرانی و جهانی مانند ایسوس، سامسونگ، رپو، لاجتیک و کورسیر می‌باشد؛ و به صورت حضوری و آنلاین مشغول به فعالیت است. همچنین سیستم‌های حرفه‌ای با کاربری‌های مختلف اداری، طراحی و گیم را به کاربران ارائه می‌کند. بنابراین در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید.

گذشته از این، کارشناسان این مجموعه به کاربرانی که نیاز به راهنمایی برای خرید بهترین محصول دارند، مشاوره می‌دهند. اگر قصد خرید حضوری دارید، می‌توانید از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 18 و پنج شنبه 10 الی 14، به آدرس این فروشگاه در تهران، خیابان ولیعصر، مجتمع تجاری اداری نور، مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی پدیده پی سی، اصالت تمامی کالاها را تضمین می‌کند.

آدرس فروشگاه پدیده پی سی: تهران خیابان ولیعصر ، مجتمع تجاری اداری نور طبقه ۷ اداری ، واحد ۱۹۱۲ 

شماره تماس پدیده پی سی: 02143000230

وب سایت: https://padidehpc.com/

فروشگاه لوازم کامپیوتر

فروشگاه لیون کامپیوتر

لیون کامپیوتر نیز جزو بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران است که از سال 1383 تاکنون مشغول فعالیت در زمینه قطعات و تجهیزات کامپیوتر است. این فروشگاه اینترنتی همچنین یک دفتر فروش دارد که می‌توانید در صورت تمایل به صورت حضوری خرید کنید.

لیون کامپیوتر جزو فروشگاه‌های پیشرو در زمینه عرضه سیستم‌های مخصوص بیت کوین و رمزارزها محسوب می‌شود. فروشگاه لیون یک تیم اورکلاکر دارد که جزو تیم‌های مطرح جهانی بوده و رکودهای زیادی دارد. این مجموعه همچنین یک سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر به اسم ایزی پی سی دارد که دارای دسته‌بندی دقیق و تفکیک شده قطعات سخت افزاری است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با آگاهی از مشخصات کامل محصولات، اقدام به خرید نماید.

آدرس فروشگاه لیون کامپیوتر: تهران، خیابان حافظ، بالاتر از زرتشت، کوچه جاوید، پلاک ۲۴

شماره تماس:02191005666

وب سایت:https://www.lioncomputer.com/

فروشگاه لوازم کامپیوتر

فروشگاه اگزو گیم

فروشگاه بعدی در لیست بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران، اگزو گیم است. این فروشگاه نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش قطعات سخت افزاری، گیمینگ و شبکه فعالیت می‌کند. اگزو گیم در سال 95 شروع به کار کرده و در حال حاضر نماینده برندهای مطرح جهانی مانند ریزر، رپو، ام اس آی، ایسوس و لاجیتک به شمار می‌رود.

این فروشگاه هم به صورت آنلاین و هم حضوری، خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگزو گیم همچنین دارای خدمات مشاوره است. برای کاربرانی که نیاز به توضیح و راهنمایی بیشتر جهت خرید دارند. دفتر اگزو گیم در تهران، تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی، مجتمع تجاری نور، طبقه همکف سوم تجاری، واحد 8028 قرار دارد.

آدرس فروشگاه اگزو: تهران، تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی، مجتمع تجاری نور، طبقه همکف سوم تجاری، واحد ۸۰۲۸

شماره تماس:02187700791 

وب سایت:https://exo.ir/

فروشگاه تاپ رایان

مجموعه تاپ رایان نیز در لیست بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران قرار دارد که هم دفتر فیزیکی دارد و هم به صورت اینترنتی محصولاتش را عرضه می‌کند. این فروشگاه بیش از ده سال سابقه کار در زمینه فروش محصولات IT و قطعات کامپیوتر دارد.

تاپ رایان علاوه بر لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع گوشی، تبلت، گجت و ساعت هوشمند را نیز ارائه می‌کند. دفتر این فروشگاه در تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به بزرگمهر، بن بست گلساز، پلاک 2 واقع شده است.

 آدرس فروشگاه تاپ رایان: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به بزرگمهر، بن بست گلساز، پلاک ۲، طبقه منفی ۱

شماره تماس:02191007374

وب سایت:https://toprayan.com/

فروشگاه مقداد ای تی

مقداد آی تی به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در حوزه قطعات کامپیوتر، با ارائه محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، توانسته است جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. اگر به دنبال خرید قطعات کامپیوتر یا سیستم‌های آماده هستید، مقداد آی تی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

آدرس فروشگاه لیون کامپیوتر: تهران، خیابان حافظ، بالاتر از زرتشت، کوچه جاوید، پلاک ۲۴

شماره تماس:02191005666

وب سایت:https://www.lioncomputer.com/

فروشگاه سامان پی سی

سامان پی سی به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در حوزه قطعات کامپیوتر، با ارائه محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر به دنبال خرید قطعات کامپیوتر یا سیستم‌های آماده هستید، سامان پی سی می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

آدرس فروشگاه سامان پی سی: تهران، میدان فلسطین،خ فلسطین جنوبی،کوچه عسگری،پلاک ۵،واحد ۱

شماره تماس:02166459003

وب سایت:https://samanpc.com/

جمع بندی

بهترین فروشگاه لوازم کامپیوتر در تهران جایی است که می‌توانید با خیال راحت، قطعات کامپیوتر را خریداری کرده و از اصالت کالاها مطمئن باشید. این فروشگاه‌ها علاوه بر وب سایت، دارای دفتر فیزیکی نیز هستند که می‌تواند موجب اطمینان خاطر مراجعه کنندگان باشد.

فرقی نمی‌کند کامپیوتر را برای کارهای روزمره می‌‌خواهید یا طراحی یا یک سیستم مخصوص گیم نیاز دارد، می‌توانید محصول موردنیازتان را با کیفیت و عملکرد بالا در این فروشگاه‌ها تهیه کنید.

فروشگاه پدیده پی سی، جزو معتبرترین نمایندگی فروش برندهای مطرح جهانی است که می‌تواند شما در این مسیر همراهی کند. برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید

منبع: https://padidehpc.com/

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*