گلکسی زد فولد 6

بررسی ویدیویی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

ویدیوی بررسی اختصاصی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ – Galaxy Z Fold 6 را در این مطلب تماشا کنید و با ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی تاشو بیشتر آشنا شوید.

بعد از شش نسل، حالا سامسونگ برای گوشی های تاشو خود به یک فرمول برنده رسیده تا Galaxy Z Fold 6 را به محصولی جذاب و کاربردی برای همه کاربران تبدیل کند. گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 مدتی پیش در مراسم تابستانه گلکسی آنپکد سامسونگ معرفی شدند و خیلی زود به بازار ما نیز راه پیدا کردند. گلکسی زد فولد 6 تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبلی نداشته و سامسونگ فقط روی یک‌سری اصلاحات تمرکز کرده است. نمایشگر، دوربین، باتری و سرعت شارژ آن تقریبا بدون تغییر مانده‌اند و فقط یک چیپست جدید روی آن قرار گرفته و گوشی هم سبک‌تر، باریک‌تر و مقاوم‌تر از قبل شده است.

گلکسی زد فولد 6

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 هنوز از برخی مشکلات و ایرادات رنج می‌برد و محصول بی‌نقص و کاملی نیست؛ اما با وجود رقبای خطرناک، جذاب و قدرتمندی که در چند سال اخیر به بازار عرضه شده‌اند، هنوز هم این گوشی تاشو کره‌ای، محبوب‌ترین و بهترین محصول در سبک خود به‌شمار می‌رود.

ویدیوی بررسی اختصاصی گلکسی زد فولد 6

حالا Z Fold 6 به دفتر گجت نیوز رسیده تا بتوانیم آن را بهتر و دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این گوشی جذاب که به‌‌صورت اختصاصی در گجت نیوز تهیه شده را مشاهده کنید و به‌زودی مطلب بررسی کامل آن را نیز در گجت نیوز مطالعه خواهید کرد.

در انتها لازم است مشخصات گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را مرور کنیم. این گوشی دارای نمایشگر 7.6 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X تاشو با وضوح 1856 در 2160 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، نمایشگر کاور 6.3 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X با وضوح 968 در 2376 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری وان یو آی 6.1.1، تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 3.39 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 750، رم 12 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 وات است.

گلکسی زد فولد 6

در پنل پشتی گوشی سه دوربین 50 مگاپیکسلی استاندارد، 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپیتکال سه برابری و 12 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید قرار گرفته و دو دوربین سلفی (4 مگاپیکسلی در زیر نمایشگر تاشو و 10 مگاپیکسلی روی نمایشگر کاور) برای آن تعبیه شده است. وزن 239 گرم، پوشش محافظ گوریلا گلکس ویکتوس 2 روی نمایشگر کاور، استاندارد IP48 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، پشتیبانی از قلم S Pen، بلوتوث 5.3، وای فای 6e، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و درگاه USB Type-C 3.2 از دیگر ویژگی‌های Galaxy Z Fold 6 محسوب می‌شوند.

همچنین بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟ سامسونگ برای پیش خرید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ هدایای ویژه در نظر گرفت نگاه نزدیک گجت نیوز به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ +‌ گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*