مشخصات گلکسی زد فولد 6 اسلیم

قیمت و مشخصات دوربین گوشی جدید سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم فاش شد

ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو Galaxy Z Faold 6 Slim را به‌زودی روانه بازار کند. قیمت و مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم نشان می‌دهد که با دستگاهی جذاب طرف هستیم.

هنوز زمان زیادی از معرفی دو گوشی تاشو جدید سامسونگ گلکسی زد فولد‌ 6 و زد فلیپ 6 نگذشته است. سامسونگ تلاش کرده بهترین فناوری‌های ممکن را در این دو گوشی ارائه کند؛ اما کمی پس از معرفی آنها شرکت‌های چینی گوشی‌های تاشو باریک‌تری را به بازار عرضه کردند. هرچند حالا شاهد انتشار مشخصات گلکسی زد فولد 6 اسلیم هستیم که یعنی سامسونگ می‌خواهد با قدرت بازار گوشی‌های تاشو را حفظ کند.

انتشار مشخصات گلکسی زد فولد 6 از معرفی گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد

بر اساس شایعات منتشر شده در اخبار تکنولوژی گلکسی زد فولد 6 اسلیم از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در نمایشگر بیرونی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در بدنه پشتی بهره خواهد برد. از این نظر می‌توان گفت که گوشی جدید تفاوتی با Galaxy Z Fold 6 ندارد. هرچند که ظاهرا گوشی سامسونگ قرار است با دوربین سلفی داخلی ۵ مگاپیکسلی عرضه شود. این دوربین زیر نمایشگر قرار خواهد داشت و کیفیت بهتری را نسبت به نمونه ۴ مگاپیکسلی کنونی ارائه می‌دهد.

مشخصات گلکسی زد فولد 6 اسلیم

اگر شایعات درست باشند سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم ۱۰ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت که یعنی نسبت به مدل کنونی ۲.۱ میلی‌متر باریک‌تر خواهد بود. هرچند که در عوض سامسونگ می‌خواهد از نمایشگرهای بزرگتری برای مدل تاشو جدید استفاده کند. ظاهرا نمایشگر بیرونی به‌جای ۶.۳ اینچ ۶.۵ اینچ خواهد بود. نمایشگر داخلی نیز از ۷.۶ اینچ به ۸ اینچ تغییر خواهد یافت.

ظاهرا سامسونگ مجبور شده برای دستیابی به طراحی باریک‌تر پشتیبانی از قلم S Pen را کنار بگذارد. اتفاقی که قطعا خوشایند کاربران نخواهد بود. البته این تغییر به شرکت سازنده کمک کرده تا فیلم ۰.۳ میلی‌متری مورد نیاز برای پشتیبانی از قلم را حذف کرده و ضخامت دستگاه را کاهش دهد. همچنین بخش‌های مختلف سامسونگ از جمله قسمت الکترومکانیک و نمایشگر شرکت کره‌ای در این پروژه همکاری کرده‌اند تا ضخامت بخش‌هایی مثل پنل نمایشگر و ماژول دوربین کاهش یابد.

در کنار مشخصات فنی جزئیات مربوط به قیمت و زمان معرفی گلکسی زد فولد 6 اسلیم نیز منتشر شده است. گویا سامسونگ قصد دارد در ۴ مهر ماه از گوشی جدید خود در کره جنوبی رونمایی کند. فولد جدید ۲۰۹۰ دلار قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
گوشی تاشو موتو ریزر ۵۰ با قیمت استثنایی و طراحی جذاب رونمایی شد آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد مقایسه پیکسل ۹ پرو فولد و گلکسی زد فولد ۶؛ نبرد گوشی‌های تاشو پرچمدار اندرویدی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*