فروش جدید محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو در شهریور 1403 آغاز شد + جزئیات

مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی ۳ خودرو ام وی ام این شرکت در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام مدیران خودرو، طرح فروش اقساطی محصولات ام وی ام (MVM) این شرکت با قوانین جدید صورت می‌گیرد. بر این اساس پس از مراجعه به نمایندگی و ثبت اولویت فروش به متقاضی، پیامک واریز برای آنها ارسال و سپس مشتری یکساعت مهلت دارد تا نسبت به واریز مبلغ اعلامی اقدام نماید. سایر جزئیات این طرح و قیمت اعلامی محصولات عرضه شده را در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز بخوانید.

شرایط فروش محصولات ام وی ام مدیران خودرو – شهریور ۱۴۰۳

ام وی ام مدیران خودرو

در این طرح، خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ پرو با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ ۴۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۹۹۸ تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ ۷۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه ۳ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۴۹۶ تومان عرضه می‌شود.

همچنین خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ کراس دستی با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ 475 میلیون و 300 هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه 13 میلیون و 398 هزار و 931 تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ 808 میلیون و 10 هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه 4 میلیون و 19 هزار و 679 تومان عرضه می‌شود.

در نهایت خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک با پیش پرداخت ۵۰ درصد به مبلغ 528 میلیون و 350 هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه 14 میلیون و 894 هزار و 435 تومان، یا پیش پرداخت ۸۵ درصد به مبلغ 898 میلیون و 105 هزار تومان و مابقی با اقساط ۵ ساله ماهیانه 4 میلیون و 468 هزار و 331 تومان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است در صورت عدم پرداخت، مشتری از صف خرید کنار می رود و شماره ملی او در سیستم فروش مسدود خواهد شد. طراحی این نوع فرآیند فروش برای شناسایی مشتریان واقعی از حواله فروشان و دلالان است.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*