گوشی شیائومی ردمی 14C

گوشی شیائومی ردمی 14C معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ، باتری قدرتمند و دوربین 50 مگاپیکسلی

گوشی شیائومی ردمی 14C با کوله‌باری از امکانات جذاب و قیمت رقابتی از راه رسید. شاید جذاب‌ترین قابلیت گوشی Redmi، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی باشد.

یک فروشگاه ویتنامی به‌صورت غیررسمی از گوشی شیائومی ردمی 14C رونمایی کرد. اگرچه این فروشگاه خیلی زود مشخصات گوشی ردمی را از روی خروجی سایت خود پاک کرده، اما هیچ‌چیزی در عصر اینترنت قابل پنهان کردن نیست!

رونمایی غیررسمی از گوشی شیائومی ردمی 14C

گوشی ردمی ۱۴ سی دارای یک نمایشگر بزرگ 6.88 اینچی خواهد بود که رزولوشن +HD و نرخ رفرش 90 هرتز روان را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از تصاویر واضح و تجربه روان‌تری، چه هنگام مرور وب و چه هنگام تماشای فیلم لذت ببرند.

گوشی شیائومی ردمی 14C

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسور چشمگیر 50 مگاپیکسلی خواهد بود که عکس‌های با کیفیت بالا را نوید می‌دهد. قدرت دستگاه را نیز یک باتری قدرتمند 5160 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند که خود آن با سرعت 18 واتی شارژ می‌شود. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار گوشی نیز دسترسی سریع و ایمن به دستگاه را در اختیار کاربر می‌گذارد.

این محصول با چیپست Helio G91 مدیاتک عرضه می‌شود که انتخاب مناسبی برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده است و عملکرد روان برای کارهای روزمره و بازی‌های معمولی را تضمین می‌کند. کاربران همچنین بسته به نیازهای خود این شانس را دارند که بین ۴ یا ۸ گیگابایت رم، یک مدل را انتخاب کنند. این گوشی همچنین ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی را ارائه می‌دهد که برای اکثر کاربران کافیست.

در حالی که قیمت گوشی شیائومی ردمی 14C هنوز اعلام نشده، اما احتمالا تا همین چند روز آینده با عرضه به بازار ویتنام، مشخص شود. در مجموع این محصول، یک گوشی مقرون به‌صرفه با نمایشگر بزرگ، باتری قدرتمند و دوربین‌هایی قوی است که باعث شده‌اند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

به‌زودی با تصاویر و جزئیات بیشتری از گوشی جدید ردمی بازخواهیم گشت.

در گجت نیوز بخوانید:
ردمی K70 اولترا رکورد فروش سال ۲۰۲۴ را تنها در ۳ ساعت شکست! گوشی ردمی K70 اولترا ، اژدهای جدید شیائومی معرفی شد گوشی شیائومی Redmi 13 5G با مشخصات قابل توجه و قیمت اقتصادی معرفی شد مقایسه پوکو X6 پرو با ردمی نوت 13 پرو پلاس، کدام گوشی میانرده جدید شیائومی را بخریم؟