تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 16 اپل

تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 16 اپل رسما مشخص شد

تاریخ رونمایی از گوشی های سری آیفون 16 به‌همراه نسخه ویژه اپل واچ با نام احتمالی اپل واچ ایکس مشخص شد. شهریور جذاب اپل در راه است!

به نظر می‌رسد اپل تاریخ 10 سپتامبر (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) را برای رونمایی از محصولات جدید خود، از جمله خانواده آیفون 16، ساعت‌های جدید و ایرپادها انتخاب کرده است. این اطلاعات از مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ، که معمولا منبع بسیار قابل اعتماد اطلاعات اپل است، به دست آمده است.

اگر این رویداد واقعا در تاریخ اعلام شده برگزار شود، فروش دستگاه‌های جدید اپل ۱۰ روز بعد از آن یعنی اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد. تمام این اطلاعات از افرادی آگاه به این موضوع به دست آمده است، زیرا اپل هنوز هیچ چیز را به طور رسمی درباره رویداد بعدی خود اعلام نکرده است. این شرکت همچنین از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد.

تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 16 اپل

تیم کوک، مدیرعامل اپل

آیفون 16 با قابلیت‌های جدید

مدل‌های آیفون 16 همگی یک دکمه جدید برای عکس‌برداری (به‌سبک گوشی‌های سونی اکسپریا) و همچنین برخی بهبودهای دوربین دریافت خواهند کرد که دیروز در یک نشت اطلاعاتی جزئیات آن منتشر شد. البته باید تراشه‌های جدید و همچنین صفحات نمایشگر کمی بزرگ‌تر را نیز از آیفون انتظار داشت. به طور طبیعی، دستگاه‌های جدید با ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل نیز عرضه خواهند شد.

اپل واچ X با صفحه نمایش بزرگ‌تر و ایرپادهای جدید

اپل واچ X یا اپل واچ سری 10، صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر و ضخامت کمتر خواهد داشت و ایرپادهای معمولی در دو مدل عرضه خواهند شد، یکی از آن‌ها برای اولین بار در سری غیر-پرو دارای حذف نویز خواهد بود.

تمامی مشخصات دوربین خانواده آیفون ۱۶ افشا شد این شما و این اولین تصاویر و اطلاعات رسمی آیفون ۱۶ + عکس اپل برای تولید آیفون ۱۶ دست به دامن چینی‌ها شد! انتشار تصاویر ماکت آیفون ۱۶؛ طراحی و رنگبندی گوشی جدید اپل را لو داد + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*