قیمت نیسان سیلفی پلاس در بازار ایران

قیمت نیسان سیلفی پلاس در بازار ایران مشخص شد

نیسان Sylphy پلاس وارداتی آمیتیس به مشتریان تحویل داده شد. در پی همین، قیمت خودرو وارداتی ژاپنی نیسان سیلفی پلاس در بازار آزاد مشخص شده است.

نیسان از جمله برندهایی است که در دور جدید شرکت‌های مختلفی اقدام به وارداتشان کرده‌اند. سیلفی (Sylphy) هم یکی از محصولات این برند محبوب ژاپنی است که چندین شرکت آن را در بازار کشور عرضه می‌کنند. نیسان سیلفی نامی خودرو در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به نمایش گذاشته شده بود و طی نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 در مرداد گذشته هم نیسان سیلفی پارس خودرو دیده شد. بنا به آخرین اخبار خودرو، اخیراً نیسان سیلفی پلاس وارداتی آمیتیس گسترش هم به مشتریان تحویل داده شده و در نتیجه قیمت آن در بازار آزاد مشخص شده است.

قیمت نیسان سیلفی پلاس وارداتی در بازار آزاد

آمیتیس گستر نیسان سیلفی پلاس را از طریق سامانه یکپارچه با قیمت نهایی 2 میلیارد و 230 میلیون تومان به‌روش رسانده بود. به‌تازگی با تحویل این خودرو وارداتی به مشتریان هم قیمت آن در بازار مشخص شد. مشاهدات از بازار نشان می‌دهند که این خودرو با قیمت بیش از 3 میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود که در برخی از موارد حتی به حدود 3.5 میلیارد تومان می‌رسد. البته در گذشته دیده شده بود که خودروهای وارداتی با اختلاف قیمت بیشتری نسبت به قیمت سامانه در بازار به فروش گذاشته شده‌اند.

نیسان سیلفی پلاس وارداتی آمیتیس گستر از یک پیشرانه هیبرید متشکل از یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد. این پیشرانه در مجموع می‌تواند 133 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در این سیستم هیبرید، موتور بنزینی مذکور صرفاً به‌عنوان ژنراتوری عمل می‌کند که وظیفه تامین انرژی باتری‌ها را بر عهده دارد.

این سدان وارداتی از امکاناتی رفاهی نظیر نمایشگر 12.3 اینچی سیستم مولتی مدیا، صندلی‌های چرمی، تهویه مطبوع خودکار و سانروف برخوردار است. از جمله امکانات ایمنی و کمک‌راننده آن هم می‌توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، سیستم ورود بدون کلید، ترمز ضد قفل، دستیار کنترل خودرو در سربالایی، ترمز کمکی الکترونیکی و کنترل پایداری الکترونیکی اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
هایما 6P، نخستین شاسی بلند هیبریدی ایران خودرو در راه است قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۳ بایک بیجینگ X55، کراس اوور پرشتاب چینی به ایران می‌آید + عکس و مشخصات فنی خودروهای برقی اوپل توسط سیکاس خودرو به ایران وارد می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*