بررسی کوتاه گلکسی زد فلیپ 6 - Galaxy Z Flip 6

تماشا کنید: نگاهی متفاوت به گلکسی زد فلیپ 6، گوشی تاشو جدید سامسونگ

اگر کنجکاوید که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 برای چه کاربرانی ارزش خرید دارد، در ادامه این ویدیو بررسی متفاوت از Galaxy Z Flip 6 را از دست ندهید.

گلکسی زد فلیپ 6 که در کنار گلکسی زد فولد 6 در جدیدترین رویداد آنپکد (Unpacked) به بازار معرفی شد و با فاصله کمی به عرضه رسید، در این چند وقت تیتر اول اخبار گوشی های موبایل بود. به‌خصوص اگر پیگیر اخبار این حوزه باشید، بدون شک مطالب مختلف درباره این گوشی تاشو پرچمدار جدید سامسونگ خوانده‌اید یا انواع ویدیوهای بررسی آن را تماشا کرده‌اید.

بررسی کوتاه گلکسی زد فلیپ 6

طی ویدیویی کوتاه در گجت نیوز نگاهی متفاوت به گلکسی زد فلیپ 6 داشته‌ایم. در این ویدیو مختصر و مفید توضیح می‌دهیم که این گوشی تاشو، خصوصاً با توجه به محدوده قیمتی خود در بازار ایران، برای کدام گروه از کاربران کاربرد دارد. در صورتی که شما هم در این باره کنجکاو هستید، تماشای این ویدیو بررسی گلکسی زد فلیپ 6 را از دست ندهید.

گلکسی زد فلیپ 6 از لحاظ طراحی تفاوت عمده‌ای با نسل قبلی ندارد، اما تغییراتی در آن از جمله مات شدن پنل پشتی و فریم و کاهش خط وسط نمایشگر صورت گرفته است. این گوشی از نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 2640 پیکسل، نمایشگر دوم سوپر امولد 3.4 اینچی با رزولوشن 720 در 748 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی بهره می‌برد. دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سلفی 10 مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده‌اند.

در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره گلکسی Z فلیپ 6 چیست؟ به نظر شما این گوشی موبایل تاشو مناسب چه کاربرانی است؟

سایر ویدیوها در گجت نیوز:
بررسی ویدیویی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ بررسی ویدیویی گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ ویدیو بررسی ناتینگ فون 2a؛ میانرده وسوسه‌برانگیز با طراحی خاص مقایسه گلکسی A55 و گلکسی S23 FE؛ کدام گوشی سامسونگ را بخریم؟ بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی A25 ؛ بخریم یا نخریم؟ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55 بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*