چری تیگو 4 پرو

چری تیگو 4 پرو فیس لیفت معرفی شد

مدتی پس از نمایش اولیه تیگو ۴ پرو فیس لیفت در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن، چری رسماً از کراس اوور Tiggo 4 Pro برای بازار جهانی رونمایی کرد.

تیگو 4 پرو پیش‌تر در حاشیه نمایشگر خودرو پکن 2024 به نمایش گذاشته شده بود. در آن زمان گزارش شد که این کراس اوور جدید از چری قرار است به‌واسطه مدیران خودرو تحت عنوان ام وی ام ایکس 55 پرو فیس لیفت روانه بازار ایران شود و مجموعه شاسی بلندهای قد و نیم‌قد این خودروساز خصوصی شامل ام وی ام ایکس ۳۳ کراس را تکمیل کند. جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که چری اخیراً تیگو 4 پرو فیس لیفت را برای بازارهای جهانی به‌صورت رسمی معرفی کرد.

معرفی نسخه فیس لیفت تیگو 4 پرو

تیگو 4 پرو در طراحی نمای بیرونی شبیه به محصولات جدیدتر چری، به‌خصوص تیگو 7 پرو شده است. این به‌خصوص در فرم چراغ‌های جلوپنجره و جلوپنجره کهکشانی آن به چشم می‌آید. با کمی دقت بیشتر می‌توان دید که فریم دو طرف جلوپنجره این شاسی بلند حذف شده تا جلوپنجره به نوعی با بقیه اجزای نمای جلو ادغام شود.

نمای جلو چری تیگو 4 پرو

در نمای عقب این شاسی بلند سری تیگو هم اسپویلر برجسته سقف، چراغ سرتاسری ضخیم و مه‌شکن‌های جدید دیده می‌شوند. همچنین در پیروی از ترند کنونی، نوشته CHERY به‌جای لوگو این خودروساز چینی روی چراغ سرتاسری قرار گرفته است. در نمای کناری هم تریم پلاستیکی دور چرخ‌ها و قسمت رکاب، حالت شناور سقف، تریم کرومی دور شیشه‌ها و حرکت خط کمر به سمت بالا در ستون C توجه را به خود جلب می‌کنند.

نمای عقب چری تیگو 4 پرو

از جمله المان‌های کابین نسخه فیس لیفت چری تیگو 4 پرو فیس لیفت یا همان ام وی ام ایکس 55 پرو جدید می‌توان به نمایشگر دوگانه شامل دو پنل 10 اینچی برای سیستم مولتی مدیا و صفحه آمپر دیجیتال و دریچه سرتاسری سیستم تهویه اشاره کرد. تغییر شاخص دیگری در این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی صورت نگرفته و کلیت فضای داخلی کماکان حفظ شده است.

نسخه فیس لیفت چری تیگو 4 پرو برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که توان تولید 156 اسب بخار قدرت در 5 هزار و 500 دور بر دقیقه و 230 نیوتن متر گشتاور در 1750 دور بر دقیقه را دارد. نیرو محرکه این موتور به‌وسیله یک گیربکس دوکلاچه 6 سرعته به محور جلو هدایت می‌شود. گفتنی است که چری در نظر دارد یک نسخه دیگر از این کراس اوور جدید با پیشرانه هیبرید را عرضه کند.

چری این کراس اوور جدید خود را در استرالیا به فروش گذاشته و بنا به شنیده‌های اخیر، قرار است در ماه اکتبر پیش رو آن را به بازار روسیه معرفی کند.

در گجت نیوز بخوانید:
گالری عکس تیارا پرایم، شاسی بلند جدید مکث موتور خودروهای برقی اوپل توسط سیکاس خودرو به ایران وارد می‌شوند هایما 6P، نخستین شاسی بلند هیبریدی ایران خودرو در راه است فروش جدید محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو در شهریور ۱۴۰۳ آغاز شد + جزئیات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*