مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024

مینی ون جدید هیوندای با شانس واردات به ایران راهی خیابان شد

مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024 با دو پیشرانه جذاب و شانس بالای واردات به ایران رسما معرفی شد. در ادامه به صورت کامل با معرفی هیوندای Custo جدید همراه شما هستیم.

تقریبا چند سالی می‌شود که به لطف حضور مینی ون‌های چینی مثل هایما 7 ایکس یا سوبارو M4 و نسخه‌های پیشرفته‌تر آن‌ها مانند هایما 7X برقی، نظر مشتریان ایرانی نسبت به این دسته از خودروها کاملا تغییر کرده است و بد نیست اشاره کنیم که خودروهای MPV و مینی ون‌ها نسبت به کراس اورها و شاسی بلندها، در بعضی از موارد از ارزش خرید بالاتری هم برخوردار هستند.

مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024

کار تا جایی ادامه پیدا کرده که حتی ایران خودرو هم با واردات مینی ون برقی بستیون نت، سبد محصولات تکراری خود را تغییر داده. حالا اگر هنوز به چینی‌ها اعتماد نکرده‌اید اما عاشق مینی ون هستید، باید به شما بگوییم که هیوندای برنامه جذابی برای شما دارد!

مشخصات فنی مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024

هیوندای کاستا جدید

شرکت هیوندای جدیدترین مینی ون خود را در 5 نسخه و با دو پیشرانه متفاوت راهی بازار کرده است. هیوندای کاستا مدل 2024 در نسخه 1.5 لیتری توربو شارژ با توان 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور و در نسخه 2 لیتری توربو شارژ با 236 اسب بخار قدرت و 353 نیوتن متر گشتاور به میدان آمده است. مصرف بنزین این مینی ون کره‌ای به کمتر از 7 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد و حداکثر سرعت آن هم از 160 کیلومتر بر ساعت بیشتر نمی‌شود.

از جمله مهم‌ترین امکانات و آپشن های مینی ون جدید هیوندای کاستا هم می‌توان به حضور 26 دستیار رانندگی خودکار اشاره کرد. همچنین صندلی‌های خلبانی با ماساژور، سقف پانارومیک، درب اتوماتیک، کول باکس و … هم از مهم‌ترین امکانات رفاهی هیوندای Custo مدل 2024 به حساب می‌آیند.

طراحی ظاهری و داخلی

هیوندای کاستا جدید

 

هیوندای کاستا مدل 2024 به مانند اکثر مینی ون‌های جهان از طراحی باکسی شکل بهره می‌برد تا فضای کابین مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار دهد. البته حضور رینگهای 18 اینچی اسپرت، سقف و ستون دو رنگ و چراغ‌های ال ای دی، ظاهر این محصول را از کارمندی بودن خارج کرده است.

مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024

در کابین و اتاق هیوندای کاستا مدل 2024 هم شاهد فاکتورهای جذاب و کارآمدی مثل صندلی‌های خلبانی، مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، صندلی‌های برقی، سقف پانارومیک و … هستیم. داشبورد هیوندای کاستا آخرین مدل هم در بهترین حالت خود طراحی شده و به اصطلاح، خانواده پسند است و تمام دکمه‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت هیوندای کاستا مدل 2024 و شانس واردات به ایران

مینی ون هیوندای کاستا مدل 2024

قیمت هیوندای کاستا مدل 2024 بسته به تعداد آپشن‌ها و پیشرانه انتخابی، بین 22 هزار دلار تا 30 هزار دلار خواهد بود. بنابراین واردات مستقیم هیوندای کاستا جدید به ایران دور از انتظار است و باید روی طرح واردات خودرو ویژه جانبازان گرامی یا مونتاژ آن حساب کنیم. هرچند که بازار خودروهای مینی ون هنوز در ایران جای خود را پیدا نکرده است و به احتمال خیلی زیاد، شانس حضور این مینی ون جذاب کره‌ای در ایران بسیار کم رنگ به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*