دستگیری موسس تلگرام - آذری جهرمی

واکنش آذری جهرمی به دستگیری موسس تلگرام در فرانسه

خبر دستگیری موسس تلگرام واکنش آذری جهرمی را به دنبال داشته است. وزیر ارتباطات سابق راجع به اتهامات پاول دورف چه می‌گوید؟

دستگیری پاول دورف در فرانسه و بازداشت شدن وی، تبدیل به تیتر یک رسانه‌های جهان شده است. تمدید بازداشت موسس تلگرام از سوی دادستانی این کشور نشان می‌‌دهد که اتهامات دورف سنگین است. بازتاب خبر دستگیری مالک تلگرام در رسانه‌های داخلی زیاد بوده و شخصیت‌های شناخته شده را وادار به نشان دادن واکنش کرده است.

واکنش آذری جهرمی به دستگیری موسس تلگرام

به تازگی آذری جهرمی ضمن انتشار یک حکم قضایی به اتهامات سنگین پاول دورف اشاره کرده و گفته: «آن اتهامی که امروز علیه آقای دورف در دستگاه قضایی فرانسه طرح شده، چند سال پیش در دستگاه قضایی ایران مطرح شد. احتمالا حکم بازرس ایرانی پرونده برای قضات فرانسوی آموزنده خواهد بود»

دستگیری موسس تلگرام

در رأی صادره از شعبه نهم دادسرای فرهنگ و رسانه، پیرو رسیدگی به اتهامات مدیران شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام از جمله انتشار آثار مستهجن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای و مخابراتی، تحصیل مال یا وجه یا منفعت و یا امتیاز مالی از طریق استفاده غیرمجاز از سیستم‌های رایانه‌‌ای و اهانت به مقدسات اسلام و افشای اسرار مردم در غیر موردی که قانون تجویز کرده این گونه آمده است:

ارتکاب به جرائم فوق ذاتا مخرب، مفسد و مخل نظم و امنیت نبوده و صرفا یک وسیله و ابزار جهت تسهیل امور و ایجاد ارتباطات بیشتر می‌باشند. قطعا خالق چنین شبکه‌هایی با انگیزه سوء آن‌ها را به وجود نیاورده و از آنجایی که این شبکه‌ها کاربر محور هستند، این کاربر است که می‌تواند استفاده منطقی و مفید داشته باشد و…

دستگیری موسس تلگرام

در گجت نیوز بخوانید:
موسس مجرد تلگرام، صد فرزند دارد؛ اهدای اسپرم نسل پاول دورف را جاودانه کرده است! برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است؛ تلگرام در آستانه ۱ میلیاردی شدن اتهامات سنگین موسس تلگرام از زبان دادستانی پاریس؛ از مشارکت در انتشار محتوای پدوفیلی تا تجارت مواد مخدر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*