شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5

شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5 در شهریور 1403

شرکت بی ام کارز در اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی خودرو برقی هونگچی E-QM5 با قیمت مصوب در شهریور ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در جدیدترین بخشنامه فروش بی ام کارز (زیر مجموعه گروه بهمن موتور) که از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت، سدان برقی و وارداتی هونگچی E-QM5 به صورت نقد و اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش نقدی و اقساطی هونگچی E-QM5 – شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5

بر اساس این طرح، خودرو هونگچی E-QM5 با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل هفته آخر مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. همچنین امکان خرید قسطی این خودرو با پرداخت حدود نیمی از مبلغ به عنوان پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه فراهم شده است.

شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5

بدین ترتیب متقاضیان می‌بایستی مبلغ ۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نموده و بر حسب اقساط انتخابی (با تسهیلات بانکی) به شرح ذیل نسبت به پرداخت اقدام نمایند.

شرایط پرداخت با اقساط ۱۲ ماهه: در این طرح متقاضی می‌بایست پس از واریز مبلغ پیش پرداخت اعلامی، ۴ فقره چک سه ماهه به مبلغ ۲۴۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارائه دهد. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۸ درصد است.

شرایط پرداخت با اقساط ۱۸ ماهه: در این طرح متقاضی می‌بایست پس از واریز مبلغ پیش پرداخت اعلامی، 6 فقره چک سه ماهه به مبلغ 178 میلیون و 729 هزار و 700 تومان ارائه دهد. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده 23 درصد است.

شرایط پرداخت با اقساط 24 ماهه: در این طرح متقاضی می‌بایست پس از واریز مبلغ پیش پرداخت اعلامی، 8 فقره چک سه ماهه به مبلغ 141 میلیون و 683 هزار و 500 تومان ارائه دهد. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده 23 درصد است.

مشخصات فنی و آپشن های HONGQI E-QM5 وارداتی

شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5

هونگچی E-QM5 از یک موتور الکتریکی با توان 140 کیلووات (187 اسب بخار) و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌برد. برای این خودرو مجموعه باتری 54 کیلووات‌ساعتی نیز در نظر گرفته شده است. این سدان چینی با یک بار شارژ باتری‌ها می‌تواند مسافتی برابر با 431 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود و با شارژر سریع نیز می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه تا 80 درصد ظرفیت باتری را شارژ کرد.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به تنظیم برقی صندلی‌ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، باز و بسته شدن آینه‌‌های جانبی به‌صورت برقی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، چراغ‌های روز، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، کروز کنترل، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهولد، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم ترمز اضطراری (AEBS) و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب بررسی  کی ام سی J7 برقی کرمان موتور که توسط تیم خودرو گجت نیوز تدارک دیده شده را نیز مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*